|
![]() Personel CV`si Yazdır |
|
![]() Personel CV`si Yazdır |
Aytemur, B. ve Şirin, C. (2022). Leh, Macar ve Türk flüt metotlarının ulusalcı yaklaşım çerçevesinde incelenmesi. Journal of Arts, 6(2), s. 53-70. (Mayıs 2022) |
Şirin, C. (2025). Müzik Öğretmeni Adayları İçin “Müziğe Giriş” Dersi İçerik Tasarısı. 3. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi. 16-18 Nisan, Ankara. (Nisan 2025) |
Şirin, C. ve Sipahi Şirin, S. (2022). James Bastien’in Farklı Yaş Grupları İçin Yazdığı İki Piyano Metodunun İncelenerek Karşılaştırılması. Ege 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24-25 Aralık, İzmir. (Aralık 2022) |
Aytemur, B. ve Şirin C. (2021). Flüt Eğitiminde Kullanilan Zoltán Jeney Fuvolaiskola-I Metodunun Analizi. 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (İKSAD), 26-28 Mart, Macaristan. (Mart 2021) |
Şirin, C. ve Kıvılcım, T. (2022). Türkiye'de müzik alanında yazılmış eylem araştırmasını içeren lisansüstü tezlerin incelenmesi. B. Aytemur ve B. Çokamay (Ed.) Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar III (s. 55-65). Konya: Eğitim Yayınevi. (Mayıs 2022) |
Şirin, C. (2021). Müzik eğitiminde Orff yaklaşımı ve Kodaly yöntemini içeren çalışmaların incelenmesi. A. Gürbüz, F. Girgin, G. Sakarya & L. Aslan (Ed.). Sanata ve Sanat Eğitimine Akademik Bakış (s. 89-103). Çanakkale: Paradigma Akademi (Aralık 2021) |
Şirin, C. (2021). Müzik eğitiminde işbirlikli öğrenme. B. Aytemur & B. Çokamay (Ed.) Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar I (s. 87-106). Konya: Eğitim Yayınevi. (Ekim 2021) |
Şirin, C. ve Deniz, J. (2022). Batı müziği teori ve uygulaması dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin etkililiği. Trakya Eğitim Dergisi, 12(3), s. 1329-1355. (Eylül 2022) |