|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ (Ağustos 2016) |
WWF VE GREENPEACE ULUSLARARASI ÇEVRE ÖRGÜTLERİNİN GLOBAL VE TÜRKİYE SOSYAL MEDYA SAYFALARI ÜZERİNDENYANSITTIĞI KURUM KÜLTÜRLERİNİN İNCELENMESİ: FACEBOOK VE TWİTTER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (Haziran 2016) |
Yasaklı Markalar Nasıl Gün Yüzüne Çıkıyor: Türkiye'den Gizli Pazarlama Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi (Haziran 2019) |
KURUMSAL İTİBARIN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN AKTARIMI: LOVEMARKS 2017 KAZANANLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ (Mayıs 2018) |
Web Sitelerinin Tüketici Davranışları Açısından Önemi Türk Otomobil Üreticileri Üzerine Bir Araştırma (Ekim 2013) |
Yeni Medya Üzerinde Yürütülen Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları: Türkiye'den Örnekler (Haziran 2015) |
Süheyl Gürbaşkan: Türkiye’yi Sinema ve Televizyon Reklamları İle Tanıştıran Eşsiz Bir Girişimci Kitap Adı: Reklam Ustaları 2 (Kasım 2017) |
REKLAMLARDA MİLLİYETÇİLİK: ADALET VE KALKINMA (AK PARTİ) PARTİSİNİN ANAYASA REFERANDUMU REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ (Ocak 2018) |
Kurumsal İtibarın Sosyal Medya Üzerinden Aktarımı: Sektör Liderlerinin Twitter Yönetimi Üzerine Bir Araştırma (Mart 2017) |
Uluslararası İmaj Kavramına Spor Perspektifinden Bakış ve Türkiye İmajı Üzerine Etkileri Kitap Adı: Trükiye'nin Uluslararası İmajı (Ocak 2016) |
Pazarlamanın Dijital Halleri (Ekim 2022) |
Z. Akyol, M. Tokatli, HOW BANNED BRANDS COME TO LIGHT: A CONTENT ANALYSIS ON STEALTH MARKETING CASES FROM TURKEY, 10.20472/BMC.2019.009.001, PROCEEDINGS OF THE 9TH BUSINESS & MANAGEMENT CONFERENCE, PRAGUE, pp. 1-21, 2019 |