» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • YENİ MEDYA NIN GELENEKSEL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER MESLEK ALANI ÜZERİNE ETKİLERİ (Ağustos 2016)
  • WWF VE GREENPEACE ULUSLARARASI ÇEVRE ÖRGÜTLERİNİN GLOBAL VE TÜRKİYE SOSYAL MEDYA SAYFALARI ÜZERİNDENYANSITTIĞI KURUM KÜLTÜRLERİNİN İNCELENMESİ: FACEBOOK VE TWİTTER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (Haziran 2016)

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • Yasaklı Markalar Nasıl Gün Yüzüne Çıkıyor: Türkiye'den Gizli Pazarlama Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi (Haziran 2019)
  • KURUMSAL İTİBARIN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN AKTARIMI: LOVEMARKS 2017 KAZANANLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ (Mayıs 2018)
  • Web Sitelerinin Tüketici Davranışları Açısından Önemi Türk Otomobil Üreticileri Üzerine Bir Araştırma (Ekim 2013)

Uluslararası Konferans ve Sempozyumlar

  • Yeni Medya Üzerinde Yürütülen Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları: Türkiye'den Örnekler (Haziran 2015)

Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Süheyl Gürbaşkan: Türkiye’yi Sinema ve Televizyon Reklamları İle Tanıştıran Eşsiz Bir Girişimci Kitap Adı: Reklam Ustaları 2 (Kasım 2017)

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • REKLAMLARDA MİLLİYETÇİLİK: ADALET VE KALKINMA (AK PARTİ) PARTİSİNİN ANAYASA REFERANDUMU REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ (Ocak 2018)
  • Kurumsal İtibarın Sosyal Medya Üzerinden Aktarımı: Sektör Liderlerinin Twitter Yönetimi Üzerine Bir Araştırma (Mart 2017)

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Uluslararası İmaj Kavramına Spor Perspektifinden Bakış ve Türkiye İmajı Üzerine Etkileri Kitap Adı: Trükiye'nin Uluslararası İmajı (Ocak 2016)

Editörlük / Yayınlama

  • Pazarlamanın Dijital Halleri (Ekim 2022)

» Verdiği Dersler

HİR 102 - Halkla İlişkilere Giriş

HİR 203 - Reklamcılığa Giriş

HİR 204- Grafik Tasarım

HİR 211 - Sunum ve Toplantı Teknikleri

KYC 622- Medya Okuryazarlığı