» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» Yayınlar

SCI-SSCI veya SCI Expanded Kapsamındaki Yayınları

  • G.Z. ERCAN, YILMAZ, Ş., TAŞ, M. ve ARAL, N. Konuşma Sesi Üretiminde Problem Olan Çocukların Görsel-Motor Bütünlük Becerilerinin İncelenmesi. Perceptual and Motor Skills, 2016, Vol. 123(3) 624–636 (Aralık 2016)
  • G. Z. ERCAN, S. YILMAZ, M. TAS, N. ARAL, Investigation of Visual Motor Integration Skills in Children with Speech Sound Problems, Perceptual and Motor Skills, vol. 123, no. 3, pp. 624-636, 2016
  • G. Z. ERCAN, N. ARAL, Beery Buktenica Gelisimsel Görsel Motor Koordinasyon Testinin 60-72 Ay Türk Çocuklarına Uyarlanması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, pp. 136-145, Ankara-TÜRKIYE, 2011 (Temmuz 2011)
  • G. Z. ERCAN, N. ARAL, Beery Buktenica Gelisimsel Görsel Motor Koordinasyon Testinin Alti Yas 60 72 Ay Türk Çocuklarina Uyarlanmasi Adaptation of the Beery Buktenica Developmental Test of Visual Motor Integration to Six Years 6o 72 Months Old Turkish Children, Hacettepe Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, pp. 136-145, Ankara-TÜRKIYE, 1, 2011
  • G. Z. ERCAN, N. ARAL, Beery Buktenica Gelisimsel Görsel Motor Koordinasyon Testinin Alti Yas 60 72 Ay Türk Çocuklarina Uyarlanmasi Adaptation of the Beery Buktenica Developmental Test of Visual Motor Integration to Six Years 6o 72 Months Old Turkish Children, Hacettepe Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, pp. 136-145, Ankara-TÜRKIYE, 1, 2011

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Ş.YILMAZ, TAŞ, M. G.Z. ERCAN, A Pilot Study to Explore Whether The Needs of Preschoolers With Speech_Language Problems Are Met in Turkey. Annals of Public Health and Research, 4(2) (Mayıs 2017)
  • S. YILMAZ, M. TAS, G. Z. ERCAN, a pilot study to explore whether the needs of preschoolers with speech-language problems are met in Turkey, Annals of Public Health and Research, vol. 4, no. 2, 2017
  • S. YILMAZ, M. TAS, G. Z. ERCAN, a pilot study to explore whether the needs of preschoolers with speech-language problems are met in Turkey, Annals of Public Health and Research, vol. 4, no. 2, 2017
  • E. AHMETOĞLU, Z.G.ERCAN, E. AKŞİN. Study of Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates J. Soc. Sci. & Education, 2016 Vol.6 Issue 3, (Ağustos 2016)
  • G.Z.ERCAN, E. AHMETOĞLU, N. ARAL. GÖRSEL ALGI EĞİTİMİNİN BEŞ-ALTI YAŞ GRUBUNDAKİ ÇOCUKLARIN GÖRSEL-MOTOR BÜTÜNLÜK BECERİLERİNE ETKİSİ. International Journal of Social Science, Number: 48 , p. 319-332, Summer II 2016 (Haziran 2016)
  • A. BİÇER, G.Z. ERCAN. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA ALIŞKANLIĞI PROFİLİ (TRAKYA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 11/3 Winter 2016, p. 553-572 2016 (Mart 2016)
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanligi Profili Trakya Üniversitesi Örnegi, TURKISH STUDIES -International Periodical for theLanguages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 11, no. 3/Winter, pp. 553-572, -TÜRKIYE, 3, 2016
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, A Study of Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, International Journal of Social Sciences and Education, vol. 6, no. 3, pp. 246-253, 7, 2016
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Görsel Algi Egitiminin Bes alti Yas Grubundaki Çocuklarin Görsel Motor Bütünlük Becerilerine Etkisi, The Journal Of Academic Social Science Studies, vol. 48, no. Summer II, pp. 319-332, 2016
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Görsel Algi Egitiminin Bes alti Yas Grubundaki Çocuklarin Görsel Motor Bütünlük Becerilerine Etkisi, The Journal Of Academic Social Science Studies, vol. 48, no. Summer II, pp. 319-332, 2016
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanligi Profili Trakya Üniversitesi Örnegi, TURKISH STUDIES -International Periodical for theLanguages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 11, no. 3/Winter, pp. 553-572, -TÜRKIYE, 3, 2016
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, A Study of Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, International Journal of Social Sciences and Education, vol. 6, no. 3, pp. 246-253, 7, 2016
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, Y. D. ERGIN, Analyzing The Emphatic Tendency of Pre service Preschool Teachers, World Applied Sciences Journal, vol. 32, no. 2, pp. 253-258, Dubai-BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI, 4, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, Y. D. ERGIN, Analyzing The Emphatic Tendency of Pre service Preschool Teachers, World Applied Sciences Journal, vol. 32, no. 2, pp. 253-258, Dubai-BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI, 4, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Investigating the Visual Motor Integration Skills of 60 72 Month Old Children at High and Low Socio Economic Status as Regard the Age Factor, International EducationStudies, vol. 4, no. 3, pp. 100-104, 1, 2011
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Investigating the Visual Motor Integration Skills of 60 72 Month Old Children at High and Low Socio Economic Status as Regard the Age Factor, International EducationStudies, vol. 4, no. 3, pp. 100-104, -KANADA, 1, 2011

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • A. DANYOLI, G. Z. ERCAN, OKUL ÖNCESI ÖGRETMEN ADAYLARININ KAYNASTIRMAYAYÖNELIK TUTUMLARINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN INCELENMESI, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Viyana-AVUSTURYA
  • G. Z. ERCAN, N. F. GÜNDÜZ, Türkiye’de Okul Öncesi Dönemde Kaynastirma, 8. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, pp. 131-
  • A. DANYOLI, G. Z. ERCAN, OKUL ÖNCESI ÖGRETMEN ADAYLARININ KAYNASTIRMAYAYÖNELIK TUTUMLARINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN INCELENMESI, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Viyana-AVUSTURYA
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, G. I. ILHAN, Y. D. ERGIN, Okul Öncesi Ögretmenlerin Kaynastirmaya Iliskin Tutumlarinin Yordanmasi, 5. Uluslararasi Okul Öncesi Egitim Kongresi, pp. 47-47, ANKARA-TÜRKIYE
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, G. I. ILHAN, Y. D. ERGIN, Okul Öncesi Ögretmenlerin Kaynastirmaya Iliskin Tutumlarinin Yordanmasi, 5. Uluslararasi Okul Öncesi Egitim Kongresi, pp. 47-47, ANKARA-TÜRKIYE
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, 1. Uluslararasi Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyati Kongresi, pp. 16-16, Edirne-TÜRKIYE
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, 1. Uluslararasi Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyati Kongresi, pp. 16-16, Edirne-TÜRKIYE
  • G. Z. ERCAN, S. YILMAZ, M. TAS, N. ARAL, Konusma sesi sorunlari olan çocuklarin görsel motor koordinasyon becerileri açisindan incelenmesi, 4. Uluslararasi Okul Öncesi Egitimi Kongresi
  • G. Z. ERCAN, S. YILMAZ, M. TAS, N. ARAL, Konusma sesi sorunlari olan çocuklarin görsel motor koordinasyon becerileri açisindan incelenmesi, 4. Uluslararasi Okul Öncesi Egitimi Kongresi
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • G. Z. ERCAN., E. AHMETOGLU., N. ARAL., A Study on The Visual Perception Development InChildrenAttending Preschool Education, Barcelona European Education Conference, pp. 721-728, Barselona-ISPANYA
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., N. ARAL., Annelerin Okul Öncesi Egitime Devam Eden Çocuklarinin Okul Olgunlugu Hakkindaki Görüslerinin Incelenmesi, 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ICONTE, pp. 1158-1167, Antalya-TÜRKIYE
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., An Investigation on Levels of TheEmphatic Tendencies of Preschool Teachers, Barcelona European Education Conference, pp. 715-720, Barselona-ISPANYA
  • G. Z. ERCAN., E. AHMETOGLU., N. ARAL., A Study on The Visual Perception Development InChildrenAttending Preschool Education, Barcelona European Education Conference, pp. 721-728, Barselona-ISPANYA
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., N. ARAL., Annelerin Okul Öncesi Egitime Devam Eden Çocuklarinin Okul Olgunlugu Hakkindaki Görüslerinin Incelenmesi, 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ICONTE, pp. 1158-1167, Antalya-TÜRKIYE
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., An Investigation on Levels of TheEmphatic Tendencies of Preschool Teachers, Barcelona European Education Conference, pp. 715-720, Barselona-ISPANYA

Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Z.G.ERCAN, F.N.GÜNDÜZ Inclusion in the Preschool Period in Turkey. (Ed. Ö. Kürşad Tüfekçi) Actual Communication Studies p, 83-101. Strategic Researches Academy 2018 (Kasım 2018)
  • Z.G.ERCAN, Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi (Ed. H.Asutay). Balkan Eğitim Araştırmaları. T.Ü. Yayınları 2018 (Ekim 2018)
  • M.DEVECİ, Z.G.ERCAN, Development and Education of Senses in Children. (Ed. R.Efe, I. Koleva, E.Atasoy) Resent Researches in Education p.524-537. Cambridge Scholars Publishing, 2018 (Ocak 2018)
  • A. ARSLANOĞLU,Z.G.ERCAN, A Rewiev Study on The Foreign Language Teaching Methodss For Preschool Children (Ed. R. Efe, I.Koleva, E.Atasoy), Recent Researches in Education p,56-70, Cambridge Scholars Publishing 2018 (Ocak 2018)
  • A. ARSLANOGLU, G. Z. ERCAN, Recent Researches in Education, Uluslararasi, Bölüm: A Review Study on The Foreign Language Teaching Methods For Preschool Children, Basim Türü: Basili, pp. 56-70, INGILTERE-Newcastle, ISBNISBN (10): 1-5275-1303-3 ISBN (13): 978-1-5275-1303-7, Cambridge Scholars Publishing, 20181. Basim
  • G. Z. ERCAN, N. F. GÜNDÜZ, Actual Communication Studies, Uluslararasi, Bölüm: Inclusion in the Preschool Period in Turkey, Basim Türü: Basili, pp. 83-107, AVUSTURYA-Viyana, ISBN978-605-81950-7-3, Strategic Researches Academy, 20181. Basim
  • G. Z. ERCAN, Balkan Egitim Arastirmalari, Uluslararasi, Bölüm: Okul Öncesinde Sinif Yönetimi, Basim Türü: Basili, pp. 443-454, TÜRKIYE-Edirne, ISBN978-975-374-201-6, Trakya Üniversitesi Yayin, 20181. Basim
  • M. DEVECI, G. Z. ERCAN, Resent Researches in Education, Uluslararasi, Bölüm: DEVELOPMENT AND EDUCATION OF SENSES IN CHILDREN, Basim Türü: Basili, pp. 525-537, INGILTERE-Newcastle, ISBNISBN (10): 1-5275-1303-3 ISBN (13): 978-1-5275-1303-7, Cambridge Scholars Publishing, 20181. Basim
  • G. Z. ERCAN, N. F. GÜNDÜZ, Actual Communication Studies, Uluslararasi, Bölüm: Inclusion in the Preschool Period in Turkey, Basim Türü: Basili, pp. 83-107, AVUSTURYA-Viyana, ISBN978-605-81950-7-3, Strategic Researches Academy, 20181. Basim
  • A. ARSLANOGLU, G. Z. ERCAN, Recent Researches in Education, Uluslararasi, Bölüm: A Review Study on The Foreign Language Teaching Methods For Preschool Children, Basim Türü: Basili, pp. 56-70, INGILTERE-Newcastle, ISBNISBN (10): 1-5275-1303-3 ISBN (13): 978-1-5275-1303-7, Cambridge Scholars Publishing, 20181. Basim
  • A. ARSLANOGLU, G. Z. ERCAN, EDUCATIONAL RESEARCH and PRACTICE, Uluslararasi, Bölüm: The Effect of Montessori Sensorial Education on Children’s DevelopmentalAreas, Basim Türü: Basili, pp. 28-36, BULGARISTAN-SOFIA, ISBNISBN 978-954-07-4271-7, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, 20171. Basim
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Çocuk ve Gençlik Edebiyatinda Baris Kültürü Okuma Arastirmalari Açisindan Çocuk ve Gençlik Edebiyati, Uluslararasi, Bölüm: Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, Basim Türü: Basili, pp. 1032-1042, TÜRKIYE-Edirne, ISBN978-975-374-191-0(Tkm), 978-975-374-192-7(1.c), 978-975-374-193-4(2.c), Trakya Üniversitesi Yayinlari 171, 20161. Basim
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Çocuk ve Gençlik Edebiyatinda Baris Kültürü Okuma Arastirmalari Açisindan Çocuk ve Gençlik Edebiyati, Uluslararasi, Bölüm: Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, Basim Türü: Basili, pp. 1032-1042, TÜRKIYE-Edirne, ISBN978-975-374-191-0(Tkm), 978-975-374-192-7(1.c), 978-975-374-193-4(2.c), Trakya Üniversitesi Yayinlari 171, 20161. Basim
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, G. I. ILHAN, Y. D. ERGIN, Contemporary Approaches In Education, Uluslararasi, Bölüm: A Study of Classroom Management Skills of Preschool Teachers, Basim Türü: Basili, pp. 35-45, ALMANYA-Frankfurt, ISBN978-3-631-66164-2, Peter Lang GmbH( PL Academic Research), 2015
  • G. Z. ERCAN, Education In The 21 st Century Theory and Practise, Uluslararasi, Bölüm: Educational Diagnosis and Evaluation in Early Childhood Period, Basim Türü: Basili, pp. 100-110, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-4000-3, St Kliment Ohridski Universty Press, 2015
  • G. Z. ERCAN, Education In The 21 st Century Theory and Practise, Uluslararasi, Bölüm: Educational Diagnosis and Evaluation in Early Childhood Period, Basim Türü: Basili, pp. 100-110, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-4000-3, St Kliment Ohridski Universty Press, 2015
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, G. I. ILHAN, Y. D. ERGIN, Contemporary Approaches In Education, Uluslararasi, Bölüm: A Study of Classroom Management Skills of Preschool Teachers, Basim Türü: Basili, pp. 35-45, ALMANYA-Frankfurt, ISBN978-3-631-66164-2, Peter Lang GmbH( PL Academic Research), 2015
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Place and Significance of Game In Preschool Education In Turkey, Basim Türü: Basili, pp. 447-456, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St Kliment Ohridski University Press, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Visual Perception Training In Preschool Stage, Basim Türü: Basili, pp. 394-406, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • D. TEZEL., G. Z. ERCAN., I am here Try to Understand Me Children on The Autism Spectrum A manual for Parents and Professionals, Uluslararasi, Bölüm: Mother Baby Interaction, Basim Türü: Basili, pp. 131-156, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3683-9, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Problem Solving Skills and Their Views on Inclusion, Basim Türü: Basili, pp. 236-243, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10): 1-4438-5712-2, (13): 978-1-445712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research On Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Perceptions on Problem Solving Skills, Basim Türü: Basili, pp. 24-32, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10):1-4438-5712-2, (13) 978-1-4438-5712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research On Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Perceptions on Problem Solving Skills, Basim Türü: Basili, pp. 24-32, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10):1-4438-5712-2, (13) 978-1-4438-5712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • D. TEZEL., G. Z. ERCAN., I am here Try to Understand Me Children on The Autism Spectrum A manual for Parents and Professionals, Uluslararasi, Bölüm: Mother Baby Interaction, Basim Türü: Basili, pp. 131-156, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3683-9, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Visual Perception Training In Preschool Stage, Basim Türü: Basili, pp. 394-406, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Problem Solving Skills and Their Views on Inclusion, Basim Türü: Basili, pp. 236-243, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10): 1-4438-5712-2, (13): 978-1-445712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research On Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Perceptions on Problem Solving Skills, Basim Türü: Basili, pp. 24-32, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10):1-4438-5712-2, (13) 978-1-4438-5712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Place and Significance of Game In Preschool Education In Turkey, Basim Türü: Basili, pp. 447-456, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St Kliment Ohridski University Press, 2014

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanligini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi(Trakya Üniversitesi Örnegi), Trakya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 42-55, 1, 2017
  • A. BIÇER, G. Z. ERCAN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanligini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi(Trakya Üniversitesi Örnegi), Trakya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 42-55, 1, 2017
  • G. Z. ERCAN, N. ARAL, Anasinifi Çocuklarinin Görsel Motor Koordinasyon Gelisimine Görsel Algi Egitiminin Etkisinin Incelenmesi, Türk Egitim Bilimleri Dergisi, vol. 9, no. 3, pp. 443-466, Ankara-TÜRKIYE, 6, 2011

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Z.G. ERCAN. Özel Eğitimde Değerlendirme. (Ed. N. ARAL, F.Gürsoy)Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Eğitim. s, 86-118 Hedef Yayıncılık, 2018 (Eylül 2018)
  • A. DANYOLİ, G.Z. ERCAN. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi. Güncel Akademik Araştırmalar(Ed. Ö. Kürşad TÜFEKÇİ) s,185-212, Hiper Yayın 2018. (Eylül 2018)
  • Z.G.ERCAN Çocukla İletişim Türleri. (Ed. N. ARAL) Çocuk ve iletişim s, 245-270. Vize Yayıncılık 2017 (Eylül 2017)

Projeler

  • Yüksekögretim Kurumlari tarafindan destekli bilimsel arastirma projesi, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, Bu arastirmada Okul Öncesi Ögretmenligi Bölümünde okuyan ögretmen adaylarinin kitap okuma aliskanliklarinin incelenmesi ve okuma aliskanligini etkileyen faktörlerin incelenmesi amaçlanmistir , Baslangiç Tarihi: 17.06.2013, Bitis Tarihi : 30.06.2015,Kurumu: TRAKYA ÜNIVERSITESI, Tamamlandi (Haziran 2013)

Diğer

  • G. Z. ERCAN, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Egitimleri : Özel Egitim, Ulusal, Bölüm: Özel Egitimde Degerlendirme, Basim Türü: Basili, pp. 86-114, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-9877-78-7, Hedef CS Basin Yayin, 20181. Basim
  • A. DANYOLI, G. Z. ERCAN, Güncel Akademik Arastirmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakis Açisi, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Kaynastirmaya Yönelik Tutumlarini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi, Basim Türü: Basili+Elektronik, pp. 185-212, TÜRKIYE-Istanbul, ISBNISBN 978-605-281-036-1 e.ISBN 978-605-281-035-4, Hiperyayin, 20181. Basim
  • A. DANYOLI, G. Z. ERCAN, Güncel Akademik Arastirmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakis Açisi, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Kaynastirmaya Yönelik Tutumlarini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi, Basim Türü: Basili+Elektronik, pp. 185-212, TÜRKIYE-Istanbul, ISBNISBN 978-605-281-036-1 e.ISBN 978-605-281-035-4, Hiperyayin, 20181. Basim
  • G. Z. ERCAN, Özel Gereksinimli Çocuklar ve Egitimleri : Özel Egitim, Ulusal, Bölüm: Özel Egitimde Degerlendirme, Basim Türü: Basili, pp. 86-114, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-9877-78-7, Hedef CS Basin Yayin, 20181. Basim
  • G. Z. ERCAN, Çocuk ve Iletisim, Ulusal, Bölüm: Çocukla Iletisim Türleri, Basim Türü: Basili, pp. 245-274, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-9278-32-4, Vize, 20171. Basim
  • G. Z. ERCAN, Çocuk ve Iletisim, Ulusal, Bölüm: Çocukla Iletisim Türleri, Basim Türü: Basili, pp. 245-274, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-9278-32-4, Vize, 20171. Basim
  • G. Z. ERCAN, G. GÜNSEN, Y. FAZLIOGLU, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 2 Okul Öncesinde Sanat Egitimi, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesinde Sanatin Egitimin Diger Alanlariyla Bütünlestirilmesi, Basim Türü: Basili, pp. 214-232, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-64295-3-8, Hedef CS Basim Yayin, 2014
  • Y. FAZLIOGLU, G. Z. ERCAN, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 3 Okul Öncesi Egitimde Drama, Ulusal, Bölüm: Dramanin Çocuk Gelisimine Etkisi, Basim Türü: Basili, pp. 150-161, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-60564295-3-8, Hedef CS Basin Yayin, 2014
  • G. Z. ERCAN, G. GÜNSEN, Y. FAZLIOGLU, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 2 Okul Öncesinde Sanat Egitimi, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesinde Sanatin Egitimin Diger Alanlariyla Bütünlestirilmesi, Basim Türü: Basili, pp. 214-232, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-64295-3-8, Hedef CS Basim Yayin, 2014
  • Y. FAZLIOGLU, G. Z. ERCAN, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 3 Okul Öncesi Egitimde Drama, Ulusal, Bölüm: Dramanin Çocuk Gelisimine Etkisi, Basim Türü: Basili, pp. 150-161, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-60564295-3-8, Hedef CS Basin Yayin, 2014
  • G. Z. ERCAN, Erken Çocukluk Gelisimi ve Egitimi, Ulusal, Bölüm: Erken Çocukluk Egitimi, Basim Türü: Basili, pp. 212-134, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605193-12-6, Paradigma Kitabevi Yayinlari, 20122. Basim
  • G. Z. ERCAN, Erken Çocukluk Gelisimi ve Egitimi, Ulusal, Bölüm: Erken Çocukluk Egitimi, Basim Türü: Basili, pp. 212-134, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605193-12-6, Paradigma Kitabevi Yayinlari, 20122. Basim