» Biyografi

!!!! Pedagojik Formasyon grubu öğrencilerine duyuru !!!
8 Şubat 2025, Cumartesi günü saat 11.55-12.30 arasında Eğitim Fakültesi Mehmet Akif Ersoy Eğitim Binası B Blok 214 numaralı odada olacağım. Sizleri süreç hakkında bilgilendirecek ve işleyişi açıklayacağım. Öğle yemeği ihtiyacınızı giderebilmeniz ve ders satlerinizi işgal etmemek adına geç kalmamanız önemlidir.!!!

Staj dosyası örneğini indirmek için tıklayınız. 
Devam çizelgesi örneğini indirmek için tıklayınız.
Uygulama öğretmeni tarafından doldurulacak örnek takip çizelgesi için tıklayınız.
Not: Örnek dosyaları branşınıza göre düzenleyebilirsiniz.

My educational background includes Bachelor's Degree in Primary School Education and Mathematics Education as double major program from Anadolu University, Turkey; also a Master's of Science Degree is in Measurement and Evaluation in Education from Hacettepe University, Turkey. I am currently in course step on my PhD. 

My researches primarily focus on factor analysis, dimensionality, response styles, network psychometrics, missing data and reliability. MA thesis' was on Factor Retention Methods in EFA with ordinal items.

Github: https://tkacak.github.io/

İşlem uzamı testi: https://drive.google.com/file/d/1U4Xer20uTDRi3qkKfRytYu0vaMgz6VSz/view?usp=drive_link

» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Kaçak, T., & Kılıç, A. F. (2025). Factor extraction in exploratory factor analysis for ordinal indicators: Is principal component analysis the best option?. International Journal of Assessment Tools in Education, 12(1), 113-130. https://doi.org/10.21449/ijate.1481201
  • Kaçak, T., & Kılıç, A. F. (2024). The effects of missing data handling methods on reliability coefficients: A Monte Carlo simulation study. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2, 166-182. https://doi.org/10.21031/epod.1485482 (Haziran 2024)
  • Kılıç, A. F., Acar Güvendir, M., Güler, G., & Kaçak, T. (2024). Examining the wording effect: What are we measuring? Measurement: Interdisciplinary Research and Perspectives, 1-17. https://doi.org/10.1080/15366367.2024.2329505 (Nisan 2024)

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • Kaçak, T. & Anıl, D. (2024). Açımlayıcı Faktör Analizinde Faktör Sayısı Belirleme Yöntemlerinin Çeşitli Koşullar Altında Karşılaştırılması. XI. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2024), Kocaeli, Türkiye. (Mayıs 2024)
  • Ekici, G. & Kaçak, T. (2024) The relationship between teacher stress and job satisfaction with the mediator role of teacher self-efficacy: International evidence from PISA2022, XI. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2024), Kocaeli, Türkiye. (Mayıs 2024)
  • Avcı, E. & Kaçak, T. (2024) Genel Afete Hazırlık İnanç Ölçeği'nin DMF Açısından İncelenmesi, 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne-Türkiye (Mayıs 2024)
  • How do missing data imputation methods affect reliability coefficients? (Kasım 2023)
  • Güvenirlik katsayılarının çeşitli koşullarda incelenmesi (Ekim 2023)

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • JASP'ın Kurulumu, Veri Girişi ve Betimsel İstatistikler, İçinde JASP ile İstatiksel Analiz: Uygulamalı Bir Rehber (Ed: Acar-Güvendir, M. & Kılıç, A.F.), 1-31, Pegem Akademi (Aralık 2024)

» Projeler

Ulusal » Diğer » Diğer (Trakya Üniversitesi BAP)

Çevrim-içi, yüz yüze, ödüllü ve ödülsüz uygulanan ölçekler denk sonuçlar verir mi? Uygulama sonuçlarinin psikometrik özelliklerinin karsilastirilmasi
Proje Türü : Akademik     Görev : Araştırmacı     Kurum : Trakya Üniversitesi