|
![]() Personel CV`si Yazdır |
|
![]() Personel CV`si Yazdır |
Aydoğdu, M. Z. ve Türnüklü, E. (2021). Middle School Students’ Problem Posing Processes. The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews, 4(1), 58-67. (Nisan 2021) |
Aydoğdu, M. Z. ve Türnüklü, E. (2019). Ortaokul öğrencilerinin geometri problemi kurma çalışmalarının incelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 8(1), 39-50. (Şubat 2019) |
Aydoğdu, M. Z. ve Keşan, C. (2016). 9. Sınıf Üstün Zekalı Öğrencilerin Geometri Problem Çözme Stratejileri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5(2), 48-55. (Mayıs 2016) |
Keşan, C., Kaya, D. ve Aydoğdu, M. Z. (2014). The Effect Of Music Assisted Instruction On Exam Scores From Triangles In Geometry Lesson. International Online Journal of Primary Education, 3(1), 24-28 (Eylül 2014) |
Aydoğdu, M. Z. ve Keşan, C. (2014). A Research On Geometry Problem Solving Strategies Used By Elementary Mathematics Teacher Candidates. Journal of Educational And Instructional Studies In The World, 4(1), 53-62 (Şubat 2014) |
Keşan, C., Ergin, A.S., Aydoğdu, M. Z. ve Kaya, D. (2012). The Effect Of Music To The Exam Scores In Music Supported Tests Made About Special-Defined Functions, Trigonometry And Complex Numbers. International Online Journal of Primary Education, 1(2), 8-15 (Haziran 2012) |
Aydoğdu, A. S. ve Aydoğdu, M. Z. (2023). 6. Sınıf Öğrencilerin Doğal Sayılarla İlgili Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu (UEBAS 2023), İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi. (Mart 2023) |
Aydoğdu, A. S., Aydoğdu, M. Z. ve Gündoğdu Alaylı, F. (2022). Sınıf Öğretmenlerinin Kurulan Matematik Problemlerini Değerlendirme Yaklaşımlarının İncelenmesi. 3. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi. (Eylül 2022) |
Çelenli, M., Taşpınar Şener, Z ve Aydoğdu, M. Z. (2022). Beceri Temelli Matematik Sorularının Orantısal Akıl Yürütme Problem Türlerine Göre İncelenmesi. 1st International Conference on Innovative Academic Studies (ICIAS 2022), Konya. (Eylül 2022) |
Aydoğdu, M. Z., Aydoğdu, A. S. ve Aktaş, V. (2022). Okul Dışı Öğrenme Ortamlarıyla İlgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri. 1st International Conference on Innovative Academic Studies (ICIAS 2022), Konya. (Eylül 2022) |
Aydoğdu, M. Z. ve Türnüklü, E. (2019). Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Stratejileri. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi. (Eylül 2019) |
Aydoğdu, M. Z. ve Türnüklü, E. (2019). Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Çalışmalarının İncelenmesi. I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi. (Mayıs 2019) |
Ergin, A. S., Aydoğdu, M. Z. ve Türnüklü, E. (2016). Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusuna Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi Muğla. (Haziran 2016) |
Aydoğdu, M. Z. ve Keşan, C. (2015). 9. Sınıf Üstün Zekalı Öğrencilerin Geometri Problem Çözme Stratejileri ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyleri İle İlişkilendirilmesi. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu -2- Adıyaman . (Mayıs 2015) |
Ercire, Y.E., Narlı, S., Aydoğdu, M.Z. ve Keşan, C. (2014) Veri Madenciliği ile 7. Sınıf Öğrencilerinin Sayılar Öğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST)Konya. (Mayıs 2014) |
Keşan, C. ve Aydoğdu, M. Z. (2013). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Geometri Problem Çözme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu. Trabzon. (Haziran 2013) |
Keşan, C., Ergin, A.S. ve Aydoğdu, M. Z. (2012). The Effect Of Music To The Exam Scores In Music Supported Tests Made About Special-Defined Functions, New Trends On Global Educational Conference. North Cyprus. (Kasım 2012) |
Türnüklü, E., Ergin, A. S. ve. Aydoğdu, M. Z. (2020). Geometrik Cisimler ve Öğretimi. Tuba Ağırman Aydın ve Betül Küçük Demir. (Ed.), Geometri ve Öğretimi içinde (299-332.ss.). Ankara: Pegem Akademi. |
Vatansever, E. ve Aydoğdu, M. Z. (2023). Osmanlı’dan Cumhuriyet’e Hendeseden Geometriye. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12(2), 476-487. (Nisan 2023) |
Ergin Aydoğdu, A. S. , Aydoğdu, M. Z. & Aktaş, V. (2023). Okul Dışı Öğrenme Ortamlarıyla İlgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri . Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , (55) , 60-78 . DOI: 10.53444/deubefd.1171301 (Mart 2023) |
Çelenli, M, Taşpınar Şener, Z. ve Aydoğdu, M. Z. (2022). Beceri Temelli Matematik Sorularının Orantısal AkılYürütme Problem Türlerine Göre İncelenmesi. Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, (40), 161-169. (Eylül 2022) |
Ergin-Aydoğdu, A.S., Aydoğdu, M. Z. ve Aktaş, V. (2022). Matematik Dersinde Bir Eğitim Aracı Olarak Sanal Müze Kullanımı. Uluslararası Sosyal Alan Araştırmaları Dergisi, 11(1), 51-70. (Haziran 2022) |
Türnüklü, E., Ergin, A. S. ve Aydoğdu, M.Z. (2017). 8.Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusunda Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(24), 467-486. (Aralık 2017) |
Aydoğdu, M. Z., Ergin, A. S. ve Türnüklü, E. (2016). Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemin Matematiksel Nitelik Bakımından İncelenmesi. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Trabzon. |
Türnüklü, E., Ergin, A. S. ve. Aydoğdu, M. Z. (2016). Problem Kurmanın Değerlendirilmesi Çalıştay. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Trabzon. |
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi (Mayıs 2023) |
Trakya Eğitim Dergisi (Mart 2023) |
Üniversitemizin 40. Fakültemizin 30. Yılında Eğitim Çalışmaları (Aralık 2022) |
Trakya Eğitim Dergisi (Aralık 2022) |
Trakya Eğitim Dergisi (Kasım 2022) |
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi (Kasım 2022) |
Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada. Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü (2017) (Ekim 2017) |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi. İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü (2017) (Eylül 2017) |
9.Sınıf Üstün Zekâlı Öğrencilerin Geometri Problem Çözme Stratejileri Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyleri İle İlişkilendirilmesi. Bilimsel Araştırma Projesi, Dokuz Eylül Üniversitesi (2014). (Haziran 2014) |
Başarı Belgesi (Ocak 2022) |
Aylıkla Ödül (Ağustos 2021) |
Üstün Başarı Belgesi (Ekim 2020) |
Başarı Belgesi (Ağustos 2020) |
Başarı Belgesi (Haziran 2019) |
Başarı Belgesi (Temmuz 2018) |