» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • E. Y. AKSIN, R. ZEMBAT, Bilissel Islevlerin Degerlendirilmesi Ölçegi Türkçe Uyarlamasi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalismasi, Trakya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 475-503, 7, 2017
  • D. BAYINDIR, G. GÜVEN, T. SEZER, E. Y. AKSIN, E. YILMAZ, The Relationship between Maternal Acceptance-Rejection Levels and Preschoolers’ Social Competence and Emotion Regulation Skills, Journal of Education and Learning, vol. 6, no. 2, pp. 305-316, 2, 2017
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, B. A. T. ÖZKARABACAK, The effect of using mind maps on the development of maths andscience skills, Cypriot Journal of EducationalSciences, vol. 12, no. 1, pp. 32-45, 3, 2017
  • DeMoulin Benlik Algısı Gelişimsel Ölçeğinin 36-72 Aylık Çocuklar için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Şubat 2016)
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, A Study on the Relationship between the Duration of Preschool Education and Primary School Readiness among 60 72 Month Old Children, Childhood Education, vol. 92, no. 5, pp. 396-404, 9, 2016
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, A Study of Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, International Journal of Social Sciences and Education, vol. 6, no. 3, pp. 272-279, 2016
  • E. Y. AKSIN, R. ZEMBAT, Dinamik Degerlendirme Yaklasimi ve Okul Öncesi Egitimde Kullanimi, Egitimde Kuram ve Uygulama Arastirma Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 11-21, 8, 2016
  • R. ZEMBAT, N. T. KURU, G. GÜVEN, T. SEZER, E. AKSIN, E. YILMAZ, Validity and Reliability of the DeMoulin Self Concept Developmental Scale for the 36 72 Month Old Children, Journal of Education and Training Studies, vol. 4, no. 2, pp. 143-158, 2, 2016
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, A Study on the Relationship between the Duration of Preschool Education and Primary School Readiness among 60 72 Month Old Children, Childhood Education, vol. 92, no. 5, pp. 396-404, 9, 2016
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, A Study of Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, International Journal of Social Sciences and Education, vol. 6, no. 3, pp. 272-279, 2016
  • E. AKSIN-YAVUZ, R. ZEMBAT, Dinamik Degerlendirme Yaklasimi ve Okul Öncesi Egitimde Kullanimi, Egitimde Kuram ve Uygulama Arastirma Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 11-21, 8, 2016
  • Okul öncesi dönemde çocuğu olan annelerin kabul-red düzeyleri ile sosyal davranış denetimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Haziran 2015)
  • O. URAL, G. GÜVEN, K. AZKESKIN, T. SEZER, E. YILMAZ, E. AKSIN, D. BAYINDIR, Okul öncesi dönemde çocugu olan annelerin kabul red düzeyleri ile sosyal davranis denetimleri arasindaki iliskinin incelenmesi, Akademik Sosyal Arastirmalar Dergisi, vol. 3, no. 14, pp. 456-471, 6, 2015
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, A study of the relationship between self concept and primary school readiness in 60 72 month old children and the analysis of their primary school readiness and selfconcept according to some variables, European Journal of Research on Education, vol. 3, no. 2, pp. 14-21, 6, 2015
  • O. URAL, G. GÜVEN, K. AZKESKIN, T. SEZER, E. YILMAZ, E. AKSIN, D. BAYINDIR, Okul öncesi dönemde çocugu olan annelerin kabul red düzeyleri ile sosyal davranis denetimleri arasindaki iliskinin incelenmesi, Akademik Sosyal Arastirmalar Dergisi, vol. 3, no. 14, pp. 456-471, 6, 2015
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, A study of the relationship between self concept and primary school readiness in 60 72 month old children and the analysis of their primary school readiness and selfconcept according to some variables, European Journal of Research on Education, vol. 3, no. 2, pp. 14-21, 6, 2015

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • R. ZEMBAT, E. Y. AKSIN, I. H. TUNÇELI, A. YORULMAZ, Okul Öncesinden Ilkokula Geçis Ögretmen Adaylarinin Görüslerinin Incelenmesi, III rd International Eurasian EducationalResearch Congress, Mugla-TÜRKIYE
  • R. ZEMBAT, I. H. TUNÇELI, E. AKSIN, Z. KILIÇ, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Kontrol Odagi ve Karar Verme Stilleri Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, III rd International Eurasian EducationalResearch Congress, Mugla-TÜRKIYE
  • R. ZEMBAT, E. AKSIN, I. H. TUNÇELI, H. YILMAZ, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Ögretmenlik Meslegine Yönelik Tutumlari ile Akademik Motivasyonlari ve Akademik Basarilari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, III rd International Eurasian EducationalResearch Congress, Mugla-TÜRKIYE
  • D. BAYINDIR, G. GÜVEN, T. SEZER, E. AKSIN, E. YILMAZ, The Investigation of the Relationship Between Maternal Acceptance Rejection Levels and Preschool Children s Social Competence and Emotional Regulation Skills, 8th World Conference on Educational Sciences
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, B. A. T. ÖZKARABACAK, The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on the Development of Mathematics and Science Skills in Children Aged Between 48 and 60 Months Old, 8th World Conference on Educational Sciences
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, B. A. T. ÖZKARABACAK, The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on the Development of Mathematics and Science Skills in Children Aged Between 48 and 60 Months Old, 8th World Conference on Educational Sciences
  • R. ZEMBAT, E. Y. AKSIN, I. H. TUNÇELI, A. YORULMAZ, Okul Öncesinden Ilkokula Geçis Ögretmen Adaylarinin Görüslerinin Incelenmesi, III rd International Eurasian EducationalResearch Congress, Mugla-TÜRKIYE
  • Ö. POLAT, E. Y. AKSIN, B. A. T. ÖZKARABACAK, The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on the Development of Mathematics and Science Skills in Children Aged Between 48 and 60 Months Old, 8th World Conference on Educational Sciences
  • R. ZEMBAT, I. H. TUNÇELI, E. Y. AKSIN, Analyzing Safety of Preschool Environments In Terms Of Physical Psychological and Health Characateristics, XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, pp. 361-
  • Güven, G. ; Bayındır, D. ; Akşin, E. ; Yılmaz, E. ; Sezer, T. (2015). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Zekâ Puanlari, Akademik Başarilari Ve Öğrenmeye İlişkin Tutumlari Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 16-18 Ekim 2014, Edirne. Tam Metin Bildiri Kitabı. S. 612-617. (Ocak 2015)
  • R. ZEMBAT, E. AKSIN, I. H. TUNÇELI, Okul Öncesi Ögretmenlerinin Sinif Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasindaki iliskinin Incelenmesi, IV. Uluslaraarasi Okul Öncesi Egitim Kongresi
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, Okul Öncesi Egitim Alan 60 72 Aylik Çocuklarin Okul Öncesi Egitime Devam Etme Süresi Ile Benlik Algilari ve Ilkögretime Hazir Bulunusluklari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, International Conference On New Trends In Education “Early Childhood Education”. Bahçesehir University, ISTANBUL-TÜRKIYE
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, A Study Of The Relationship Between Self Concept And Primary School Readiness In 60 72 Month Old Children And The Analysis Of Their Primary School Readiness And Self Concept According To Some Variables, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • R. ZEMBAT, F. ADAGIDELI, E. AKSIN, A. ÇOBANOGLU, E. GÖLBASI, Z. KILIÇ, H. USBAS, Management Problems Between Preschool Teachers And Administrators And Their Solution Methods For These Problems, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation Of The Interpersonal Problem Solving Skills Of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, Okul Öncesi Egitim Alan 60 72 Aylik Çocuklarin Okul Öncesi Egitime Devam Etme Süresi Ile Benlik Algilari ve Ilkögretime Hazir Bulunusluklari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, International Conference On New Trends In Education “Early Childhood Education”. Bahçesehir University, ISTANBUL-TÜRKIYE
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, A Study Of The Relationship Between Self Concept And Primary School Readiness In 60 72 Month Old Children And The Analysis Of Their Primary School Readiness And Self Concept According To Some Variables, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • R. ZEMBAT, F. ADAGIDELI, E. AKSIN, A. ÇOBANOGLU, E. GÖLBASI, Z. KILIÇ, H. USBAS, Management Problems Between Preschool Teachers And Administrators And Their Solution Methods For These Problems, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation Of The Interpersonal Problem Solving Skills Of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences September 11-14, 2014 – Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia, St. Petersburg-RUSYA FEDERASYONU
  • G. GÜVEN, D. BAYINDIR, E. AKSIN, E. YILMAZ, T. SEZER, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Zekâ Puanlari Akademik Basarilari Ve Ögrenmeye Iliskin Tutumlari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, 9. Uluslararasi Balkan Egitim ve Bilim Kongresi
  • Ahmetoğlu, E. ; Akşin, E. ; Acar, H. İ. (2013). The Investigation Of Communication Skills Of Pre-School Teacher Candidates. Mid-Western Educational Research Association. November 6-9, 2013. Illinois, USA (Kasım 2013)
  • Polat Ö. ; Akşin E. ; Özkarabacak B. (2013). 48-60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi. V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi: Barış, Hafıza ve Eğitim Araştırmaları. 06.06.2013-09.06.2013; Çanakkale/Türkiye. (Haziran 2013)
  • P. ÖZGÜL, A. EZGI, Ö. B. AYSE, 48 60 Aylik Çocuklarin Okula Iliskin Algilarinin Zihin Haritasi Kullanilarak Incelenmesi, The Fifth International Congress of Educational Research, Çanakkale-TÜRKIYE
  • P. ÖZGÜL, A. EZGI, Ö. B. AYSE, 48 60 Aylik Çocuklarin Okula Iliskin Algilarinin Zihin Haritasi Kullanilarak Incelenmesi, The Fifth International Congress of Educational Research, Çanakkale-TÜRKIYE
  • E. AHMETOGLU, E. AKSIN, H. I. ACAR, THE INVESTIGATION OF THE COMMUNICATION SKIILS OF PRESCHOOL TEACHER CANDIDATES, Midwestern Educational Research Association: “Education, Access, Marginalization, and Empowerment” 2013
  • Akşin, E. ; Açar Günşen, G. (2012). Exploration Of Prospective Preschool Education Teachers’ Learning Styles In Terms Of Various Variables. International Distance Education Conference. 13.12.2012-15.12.2012; Dubai/Birleşik Arap Emirlikleri. (Aralık 2012)
  • Polat, Ö. ; Akşin, E. (2012). Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği 4. Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri İle Öğretmenlik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi. "Erken Çocukluk Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar ve Kültürler Arası Bakış" 12-15 Eylül, Adana, Türkiye. (Eylül 2012)
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Ögretmenligi 4 Sinif Ögrencilerinin Düsünme Stilleri Ile Ögretmenlik Tutumlari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, 3. Uluslararasi Okul Öncesi Egitim KOngresi
  • E. AKSIN, G. A. GÜNSEN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Ögrenme Stillerinin Çesitli Degiskenler Açisindan Incelenmesi, IDEC-INERNATIONAL DISTANCE EDUCATION CONFERENCE 2012
  • Ö. POLAT, E. AKSIN, Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Ögretmenligi 4 Sinif Ögrencilerinin Düsünme Stilleri Ile Ögretmenlik Tutumlari Arasindaki Iliskinin Incelenmesi, 3. Uluslararasi Okul Öncesi Egitim KOngresi
  • E. AKSIN, G. A. GÜNSEN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Ögrenme Stillerinin Çesitli Degiskenler Açisindan Incelenmesi, IDEC-INERNATIONAL DISTANCE EDUCATION CONFERENCE 2012

Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • G. I. ILHAN, E. AHMETOGLU, E. Y. AKSIN, Educational Research and Practice, Uluslararasi, Bölüm: Assessment of Attachment in Children, Basim Türü: Elektronik, pp. 256-264, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-4271-7, St. Kliment Ohridski University Press, 20171. Basim
  • E. Y. AKSIN, Ögrenme ve Ögretme Kuramdan Uygulamaya, Uluslararasi, Bölüm: Lev S. Vygotsky nin Kültürel-Tarihi Psikolojik Gelisim Kurami, Basim Türü: Basili, pp. 305-348, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-320-628-6, Nobel Akademik, 20171. Basim
  • R. ZEMBAT, H. F. ADAGIDELI, E. AKSIN, A. ÇOBANOGLU, E. GÖLBASI, Z. KILIÇ, H. USBAS, Contemporary Approaches in Education, Uluslararasi, Bölüm: Management Problems between Preschool Teachers and Administrators and their Solution Methods for these Problems, Basim Türü: Basili, pp. 321-331 , ISBN978-3-631-66164-2, Peter Lang, 20151. Basim
  • E. AKSIN, E. AHMETOGLU, Education in the 21st Century Theory and Practice, Uluslararasi, Bölüm: Tests and Programs in Turkey and the World for Assessment of School Readiness., Basim Türü: Basili, pp. 733-750 , ISBN978-954-07-4000-3, ST. Kliment Ohridski University Press, 20151. Basim

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • E. Y. AKSIN, G. GÜVEN, D. BAYINDIR, T. SEZER, E. YILMAZ, ANNELERIN ÇOCUGUNU KABUL DÜZEYI ILE ÇOCUKLARINBENLIK ALGILARI ARASINDAKI ILISKININ INCELENMESI, Abant Izzet Baysal Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 3, pp. 1065-1081, -TÜRKIYE, 10, 2016
  • E. Y. AKSIN, G. GÜVEN, D. BAYINDIR, T. SEZER, E. YILMAZ, ANNELERIN ÇOCUGUNU KABUL DÜZEYI ILE ÇOCUKLARINBENLIK ALGILARI ARASINDAKI ILISKININ INCELENMESI, Abant Izzet Baysal Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 3, pp. 1065-1081, -TÜRKIYE, 10, 2016

Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

  • R. ZEMBAT, I. H. TUNÇELI, E. AKSIN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okul Yöneticisi Kavramina Iliskin Algilarina Yönelik Metafor Çalismasi, Uluslararasi Katilimli III. Çocuk Gelisimi ve Egitimi Kongresi “Erken Müdahale”, -TÜRKIYE
  • E. AKSIN, I. H. TUNÇELI, Okul Öncesi Dönem Çocuklarinin Tehlike Kavramina Iliskin Görüsleri, Uluslararasi Katilimli III. Çocuk Gelisimi ve Egitimi Kongresi “Erken Müdahale”, Ankara-TÜRKIYE
  • R. ZEMBAT, I. H. TUNÇELI, E. AKSIN, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okul Yöneticisi Kavramina Iliskin Algilarina Yönelik Metafor Çalismasi, Uluslararasi Katilimli III. Çocuk Gelisimi ve Egitimi Kongresi “Erken Müdahale”, -TÜRKIYE

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • R. ZEMBAT, E. AKSIN, Çocuk Gelisimi Uygulamalari, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesi Egitimde Alan Gezileri, Basim Türü: Elektronik, TÜRKIYE-, Atatürk Üniversitesi Açikögretim Fakültesi Yayinlari, 2015
  • R. ZEMBAT, A. D. BALABAN, E. AKSIN, Okul Öncesi Egitimde Yönetim ve Liderlik, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesi Liderliginde Örnek Olaylar ve Analizler, Basim Türü: Basili, TÜRKIYE-, ISBN978-605-9877-20-6, Hedef Cs Basin Yayin, 2015
  • Zembat, R. ; Dağal, B. A. ; Akşin, E. (2014). Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler. 6. Bölüm. Edt. Zembat, R. Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik. Hedef cs Basın Yayın, Ankara. (kitap bölümü) (Kasım 2014)
  • R. ZEMBAT, A. D. BALABAN, E. AKSIN, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim Seti 10 KitapOkul Öncesi Egitimde Yönetim Ve Liderlik, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesi Liderliginde Örnek Olaylar ve Analizler, Basim Türü: Basili, pp. 253-265, TÜRKIYE-, ISBN978-605-64295-3-8, HEDEF CS BASIN YAYIN, 20141. Basim

Projeler

  • Yüksekögretim Kurumlari tarafindan destekli bilimsel arastirma projesi, Çocuklar Hareket Ediyor: Okul Öncesi Dönem Çocuklari için Motor Gelisim Programi, Arastirma, Favazza ve arkadaslari tarafindan gelistirilmekte olan “CHildren in Action: Motor Program for PreschoolerS” (CHAMPPS) Çocuklar Hareket Ediyor: Okul Öncesi Dönem Çocuklari için Motor Gelisim Programinin Türk çocuklarina uygulanmasi ve programin çocuklarin motor gelisimine, fiziksel aktivite seviyesine, sosyal becerilerine, sosyal kabul düzeylerine ve ilkokula hazir olus durumlarina olan etkisinin incelenmesini amaçlamaktadir. Favazza ve arkadaslari ile karsilikli imzalanan protokole uygun olarak Amerika Birlesik Devletleri ve Türkiye Cumhuriyeti’nde es zamanli çalismalar yapilacak ve uygulamalar ardil olarak sonlandirilacaktir. Arastirmanin amaci dogrultusunda öncelikle programin Türkçe çevirileri yapilarak program materyalleri temin edilecektir. Bu asamada programa özgü gelistirilen ölçme araçlarinin dilsel esdegerlikleri yapilarak ve programda yer alan etkinliklerde belirlenen kültürel farklar giderilerek Türk kültürüne uygun hale getirilecektir. Nicel arastirma yöntemlerinden ön test son test kontrol gruplu deneme modeli ile tasarlanan arastirmanin çalisma grubunu Edirne Ili Merkez Ilçesi’nde yer alan anaokullari arasindan ölçüt örnekleme yöntemiyle kurumda toplam en az 8 sinif ve her bir sinifta bir olmak kaydiyla egitim ögretime devam eden en az 4 özel gereksinimli çocugun bulunmasi ölçütlerine sahip olan bir bagimsiz anaokulu olusturacaktir. Ilgili izinler alindiktan sonra, belirlenen anaokulundaki çocuklarla ön test uygulamalari yapilmasi planlanmaktadir. Ön test uygulamalarinin ardindan deney grubunda yer alan siniflarin ögretmenlerine arastirmacilar tarafindan programla ilgili egitim verilmesi ve etkinliklerde kullanacaklari materyallerin teslim edilmesi planlanmaktadir. Arastirmanin uygulamalari arastirmacilar ve ögretmenlerle birlikte belirlenen takvim dogrultusunda her hafta haftada 2-gün her biri 30’ar dakika süren etkinlikler uygulanarak tüm bir egitim ögretim yili boyunca sürecektir. Programin sonunda, arastirmacilar tarafindan son test uygulamalari yapilmasi planlanmaktadir. Projeden elde edilen veriler uygun veri setleri haline dönüstürülerek arastirmacilar tarafindan analiz edilecektir. Ulasilan bulgular bilimsel makale ile ulusal ve uluslararasi alan yazina kazandirilmasi öngörülmektedir. Ayrica arastirma sonuçlarinin video konferans yoluyla yapilacak toplantida görüsülmesi planlanmaktadir. Bu paylasim gelecekte yapilacak çalismalara yön vermesi ve programin Türkiye’deki uygulama sonuçlarinin dünyaya tanitilmasi açisindan önemlidir., Baslangiç Tarihi: 09.10.2017, Bitis Tarihi : ,Kurumu: TRAKYA ÜNIVERSITESI, Devam Ediyor

Diğer

  • E. AHMETOGLU, E. Y. AKSIN, Çocuk ve Iletisim, Ulusal, Bölüm: Toplumsal Iliskiler Sistemi Olarak Iletisim, Basim Türü: Basili, pp. 59-92, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-9278-32-4, Vize Yayincilik, 20171. Basim

» Projeler

Ulusal » Diğer » Diğer (Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi)

Çocuklar Hareket Ediyor: Okul Öncesi Dönem Çocukları için Motor Gelişim Programının Çocukların Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi
Proje Türü : Akademik     Görev : Araştırmacı     Kurum : Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi

» Verdiği Dersler

Araştırma Projesi I

Araştırma Projesi II

Bilişsel Gelişim (İnterdisipliner Engelli Çalışmaları YL)

Görsel Sanatlar Eğitimi

Okul Öncesi Dönemde Farklı Yaklaşımlar (Okul Öncesi Eğitim YL)

Okul Öncesi Eğitim Alanında Akademik Makale Yazımı (Okul Öncesi Eğitim YL)

Özel Öğretim Yöntemleri I

Özel Öğretim Yöntemleri II

Seçmeli I (A): Okul Öncesi Öğretim Programı