» Biyografi

   

» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

SCI-SSCI veya SCI Expanded Kapsamındaki Yayınları

  • B. E. Ö. ÜNSAL, L. F. YILMAZ, H. E. ÖZBERK, Investigation of the Variables Affecting the Math Achievement of Resilient Students at School and Student Level, TED EGITIM VE BILIM, vol. 43, no. 194, pp. 111-129, 4, 2018 (Kasım 2018)
  • A. S. CAVANAUGH, A. C. HEISER, B. K. HOEVE, H. E. ÖZBERK, A. E. PATTON, R. M. STOCKDALE, C. J. SESSOMS, B. E. Ö. ÜNSAL, C. WOOD, Software Review of flexMIRT Version 3.5, Applied Psychological Measurement, vol. 42, no. 3, pp. 240-255, 5, 2018 (Mart 2018)

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • H. E. ÖZBERK, N. Ö. BOZTUNÇ, L. F. YILMAZ, B. S. KAPTI, Erasmus Students’ Mobility Priorities: A Rank-Order Scaling Study, Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Egitim Dergisi, vol. 25, no. 6, pp. 2401-2412, 11, 2017 (Kasım 2017)
  • H. E. ÖZBERK, K. K. ATALAY, N. Ö. BOZTUNÇ, Investigating the Factors Affecting Turkish Students PISA 2012 Mathematics Achievement Using Hierarchical Linear Modeling, Hacettepe University Journal of Education, vol. 32, no. 3, pp. 544-559, 7, 2017 (Ağustos 2017)
  • H. E. ÖZBERK, S. GELBAL, Basit ve Karmasik Test Desenlerinde Çok Boyutlu Madde Seçme Yöntemlerinin Karsilastirilmasi, Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Degerlendirme Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 34-34, 3, 2017 (Temmuz 2017)
  • H. E. ÖZBERK, B. E. Ö. ÜNSAL, Üstün Yetenekli Çocuklari Belirlemede Ögretmen Öncelikleri Ikili Karsilastirma Yöntemiyle Bir Ölçekleme Çalismasi, Ankara Üniversitesi Egitim Bilimleri Fakültesi Özel Egitim Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 119-140, 8, 2016 (Aralık 2016)
  • N. Ö. BOZTUNÇ, H. E. ÖZBERK, B. S. KAPTI, L. F. YILMAZ, S. GELBAL, Y. KAVAK, Hacettepe university alumni tracking research, Yüksekögretim ve Bilim Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 263-271, 1, 2015 (Ekim 2015)
  • H. E. ÖZBERK, S. GELBAL, Genellenebilirlik Kurami Karar Çalismalarinda Kullanilan Farkli Katsayilarin Karsilastirilmasi, Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Degerlendirme Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 91-103, 12, 2014 (Haziran 2014)

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • L. F. YILMAZ, H. E. ÖZBERK, N. Ö. BOZTUNÇ, What are the Low Performer Students’xx Perceptions about School in Turkey?, VII. Uluslararasi Egitimde Arastirmalar Kongresi, Çanakkale-TÜRKIYE (Mart 2017)
  • N. Ö. BOZTUNÇ, L. F. YILMAZ, H. E. ÖZBERK, Basarili Egitim Sistemlerinde Ögretmen: TALIS 2013 Örnegi, VII. Uluslararasi Egitimde Arastirmalar Kongresi, Çanakkale-TÜRKIYE (Mart 2017)
  • L. F. YILMAZ, N. Ö. BOZTUNÇ, H. E. ÖZBERK, What PIAAC Tells about the Adult Learning in Turkey?, VII. Uluslararasi Egitimde Arastirmalar Kongresi, Çanakkale-TÜRKIYE (Mart 2017)
  • N. Ö. BOZTUNÇ, H. E. ÖZBERK, L. F. YILMAZ, Farkli Egitim Sistemlerinde Fen Basarisinin Çok Düzeyli Modellerle Karsilastirilmasi: TIMSS 2015 Singapur ve Türkiye Örnegi, VII. Uluslararasi Egitimde Arastirmalar Kongresi, Çanakkale-TÜRKIYE (Mart 2017)
  • H. E. ÖZBERK, T. ACKERMAN, M. R. LUECHT, B. E. Ö. ÜNSAL, Multidimensional Test Design Approach for Ability Estimation in Adaptive Testing, International Meeting of Psychometric Society 2016 (Temmuz 2016)
  • L. F. YILMAZ, B. S. KAPTI, N. Ö. BOZTUNÇ, H. E. ÖZBERK, Y. KAVAK, Trends in Higher Education in Turkey, 1. International Higher Education Studies Conference (IHEC2015), ISTANBUL-TÜRKIYE (Ağustos 2015)
  • N. Ö. BOZTUNÇ, K. K. ATALAY, H. E. ÖZBERK, An Investigation of the Factors That Affect Turkish Students Achievement in Mathematics According to the PISA 2012 Results, International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), ANKARA-TÜRKIYE (Mayıs 2015)
  • H. E. ÖZBERK, N. Ö. BOZTUNÇ, L. F. YILMAZ, B. S. KAPTI, Priorities of Erasmus Students, IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015), ANKARA-TÜRKIYE (Mayıs 2015)
  • B. S. KAPTI, L. F. YILMAZ, H. E. ÖZBERK, N. Ö. BOZTUNÇ, Becoming Teacher Who and Why, 5th International Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE2015), BAKÜ-AZERBAYCAN (Nisan 2015)
  • N. Ö. BOZTUNÇ, H. E. ÖZBERK, B. S. KAPTI, L. F. YILMAZ, S. GELBAL, Y. KAVAK, Hacettepe Üniversitesi Mezun Izleme Arastirmasi, 9. Uluslararasi Balkan Egitim ve Bilim Kongresi, EDIRNE-TÜRKIYE (Eylül 2014)
  • H. E. ÖZBERK, A. AVCU, H. KELECIOGLU, The Investigation of the b Parameter Distribution and Sample Size on the Performance of Characteristic Methods, The 79th Annual Meeting of Psychometric Society-Madison WISCONSIN (Temmuz 2014)
  • H. E. ÖZBERK, S. GELBAL, Comparing Different Coefficients in Generalizability Theory Decision Studies, The 78th Annual Meeting of Psychometric Society, ARNHEM-HOLLANDA (Temmuz 2013)
  • H. E. ÖZBERK, B. E. Ö. ÜNSAL, Yaraticilik Elestirel Düsünme ve Problem Çözme Becerisi Arasindaki Iliskinin Yapisal Esitlik Modeli Ile Incelenmesi, 4. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA-TÜRKIYE (Nisan 2013)
  • B. DOGAN, H. E. ÖZBERK, Türkçe Ögretmeni Adaylarinin Tiyatro ve Drama Uygulamalari Dersine Iliskin Tutumlarinin Belirlenmesi, 5. Türkçenin Egitimi-Ögretimi Kurultayi, MERSIN-TÜRKIYE (Mayıs 2012)

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • B. DOGAN, H. E. ÖZBERK, Türkçe Ögretmeni Adaylarinin Tiyatro ve Drama Uygulamalari Dersine Iliskin Tutumlarinin Belirlenmesi, Egitim ve Ögretim Arastirmalari Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 253-263, ANKARA-TÜRKIYE, 2, 2013 (Mart 2013)
  • H. E. ÖZBERK, B. E. Ö. ÜNSAL, Yüksekögretimde Ihtiyaç Analizi Teknigine Dayali Program Gelistirme Çalismasi Ölçme ve Degerlendirme Dersi Modeli, Egitim ve Ögretim Arastirmalari Dergisi, vol. 1, no. 4, pp. 216-225, 11, 2012 (Ocak 2012)

Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

  • H. E. ÖZBERK, S. GELBAL, T. ACKERMAN, Çok Boyutlu Testlerde Alt Boyut ve Toplam Puanlarin Kestirimine Iliskin bir Karsilastirma, 5. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Degerlendirme Kongresi, -TÜRKIYE (Eylül 2016)
  • B. E. Ö. ÜNSAL, L. F. YILMAZ, H. E. ÖZBERK, Dezavantajli Yüksek Basarili Ögrencilerin Okul ve Ögrenci Düzeyinde Matematik Basarilarini Etkileyen Degiskenlerin Incelenmesi, 5. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Degerlendirme Kongresi, -TÜRKIYE (Eylül 2016)
  • H. E. ÖZBERK, B. E. Ö. ÜNSAL, Yeni Program Gelistirme Anlayisina Dayali Olarak Gelistirilen Ölçme ve Degerlendirme Dersi Programi Yüksekögretim Modeli, ODTÜ Uygulamali Egitim Kongresi, ANKARA-TÜRKIYE (Eylül 2012)
  • Y. Ö. ÖZER, H. E. ÖZBERK, PISA 2009 Türk Ögrencilerin Okuma Becerileri Fen ve Matematik Okuryazarliginin Bazi Degiskenler Açisindan Incelenmesi, 20. Ulusal Egitim Bilimleri Kurultayi, BURDUR-TÜRKIYE (Eylül 2011)

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Editörler: Neşe Öztürk Gübeş, Eren Halil Özberk. İstanbul: Lisans Yayıncılık (Eylül 2018)
  • Sosyal Bilimler için Istatistik, Ed: Neşe Güler, Bölüm: Normal Dagilim Kullanilan Istatistiksel Çikarimlar,265-332, TÜRKIYE-ANKARA, ISBN978-605-318-488-1, Pegem Akademi Yayincilik. (Ocak 2016)
  • Madde Tepki Kurami, Editör: Hülya Kelecioğlu, Bölüm: Giris, pp. 3-30, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-320-542-5, Nobel Yayincilik (Ocak 2016)
  • Madde Tepki Kurami, Editör: Hülya Kelecioğlu, Bölüm: Gereksinimler, pp. 31-37, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-320-542-5, Nobel Yayincilik (Ocak 2016)

Projeler

  • TÜBITAK-Iki Kategorili ve Çok Kategorili Madde Tepki Modellerine Dayali Bireysellestirilmis Bilgisayarli Test Uygulamalarinin Karsilastirilmasi, Baslangiç Tarihi: 02.08.2015, Bitis Tarihi : 05.07.2016,Kurumu: HACETTEPE ÜNIVERSITESI (Ağustos 2015)
  • Program Yeterliliklerinin Türkiye Yüksekögretim Yeterlikler Çerçevesine Göre Uyarlanmasi Proje Çiktilarinin Hazirlanmasi Ders Ögrenme Çiktilarini Yazma ve AKTS Hesaplama Hacettepe Üniversitesi Örnegi, Baslangiç Tarihi: 16.08.2012, Bitis Tarihi : 16.08.2015,Kurumu: HACETTEPE ÜNIVERSITESI (Ağustos 2012)
  • Avrupa Kredi Transfer Sisteminin Uygulanmasi, Proje Yürütücüsü: Prof. Dr. Sibel Aksu Yildirim, Baslangiç Tarihi: 16.07.2012, Bitis Tarihi : 16.07.2015,Kurumu: HACETTEPE ÜNIVERSITESI (Temmuz 2012)
  • TÜBITAK- Gazi Islevsel Görme Degerlendirme Araci Ile Az Gören Ögrencilerin Görme Becerilerinin Degerlendirilmesi, Baslangiç Tarihi: 15.04.2012, Bitis Tarihi : 15.10.2013,Kurumu: KILIS 7 ARALIK ÜNIVERSITESI (Nisan 2012)

Ödüller

  • Research Incentive Grant Applied Psychological Measurement (Ağustos 2016)

» Projeler

Ulusal » Trakya Kalkınma Ajansı » Teknik Destek Programı

Ölçme Değerlendirmede İnovatif Yaklaşımlar
Proje Türü : Teknik Destek     Görev : Danışman     Kurum : Kırklareli İl Milli Eğitim Müdürlüğü

» Verdiği Dersler

Eğitim İstatistiği (YL)

Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri (YL)

İstatistik

Ölçek Geliştirme (YL)

Ölçme ve Değerlendirme