» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Sadikoviç R.,Sadikoviç E. (2017): Teoretski i metodološki pristup proučavanju jezika medija, Cultura balkanica, Journal of language, literature and culture, Novi Pazar
  • Sadikoviç E., Sadikoviç R., Demirbaş S.(2013)Morfosintaksički prikaz upotrebe glagolskih oblika u jeziku štampe, Univerzitetska misao, Novi Pazar
  • Sadikoviç E., Sadikoviç R. (2015) Boşnakların Çanakkale Meydan Muharebesine Katılımı, Rumeli-Balkanlar Özel Sayısı- V, Ankara
  • Sadiković E. (2008): Okul başarısı ve test kaygısı bir kişilik özelliği olarak. İslam düşüncesi. Novi Pazar
  • Sadiković, E. (2011): Çalışanların kişilik özelliklerinden tatmin bağımlılığı. İslam düşüncesi. Novi Pazar
  • Sadiković E. (2010): Özürlü çocukların normal okullara öğretmenlerce dahil edilmesini kabul etmek. İslam düşüncesi. Novi Pazar
  • Sadiković E. (2011): Öğrencilerin içe dönük dışa dönük boyuttan akademik başarıya bağımlılığı. İslam düşüncesi. Novi Pazar

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • Sadiković E. (2012): Eğitimcilerin özellikleri ve kapsayıcı eğitimin kabulü, erken eğitim teorisi ve uygulaması - Zenica (uluslararası katılımlı bilimsel - teknik konferans) (Mayıs 2012)
  • Sadikoviç, E.(2019),Novi Pazarda Din Eğitiminin Özellikleri ve Biçimleri, Uluslararası Balkanlar ve İslam Sempozyumu,3-4 Trakya Üniversitesi.
  • Sadikoviç E .; Çatoviç A. (2011): Tarımsal işletmelerde psikolojik faktörlerin iş tatmini üzerine etkisi, Uluslararası katılımlı bilimsel toplantı Agrobiz-2011, Novi Pazar Üniversitesi
  • Sadiković E., Sadiković R. (2013): Kamu stili ve alt stilleri, Uluslararası Balkanlar Sosyal Bilimler Kongresi, Novi Pazar, Sırbistan.
  • Sadiković E., Muratović H., Milenoviç (2013): İslam ve Hıristiyan Dinler Öğrencileri arasında Tanrı'nın Lütfu Konseptini Anlamak, Uluslararası Balkanlar Sosyal Bilimler Kongresi, Novi Pazar, Sırbistan

Uluslararası Konferans ve Sempozyumlar

  • Sadikovic R ;; Sadikovic E .; Dazdarević S. (2012): Değişmez, belirli cümle biçimlerinin sıklığını oluşturur ve analiz eder. Saraybosna filolojik toplantıları, Saraybosna

Ulusal Konferans ve Sempozyumlar

  • The right to education in their native language and intercultural relations in the education of national minorites
  • Expert forums - teacher talks about teachers
  • Project Citizen
  • Cooperation between teachers within the school - the focus group
  • Inclusive education - planning and individual education plans
  • Inclusive education - strategies and actions to adapt instruction for children with disabilities and gifted children – mandatory
  • Inclusive Education and Individual Education Plan – required
  • Attention deficit and hyperactivity in children – mandatory
  • Enhanced educational work with students in elementary school – elective
  • Expert panels teachers: School of tailor each child, the "all in school, the future for everyone"
  • Training of teachers in addressing development issues and problems of children and students who have difficulty in progressing
  • Forms of internal communication
  • Teacher training workshop for the implementation ways of working with children – mandatory
  • Mentoring in the implementation of programs of vocational guidance
  • Vocational guidance in the transition to high school
  • Interculturalism and Inclusion - a challenge for the school – required

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Sadikoviç R.,Sadikoviç E…(2017): ORTAOKUL 5. BOŞNAKÇA DERSİ ÖĞRETİM MATERYALI, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, Türkiye (Eylül 2017)
  • Sadikoviç E. (2017) Osobine ličnosti učenika i školski uspeh, El-Kelimeh, Novi Pazar, Srbija

Projeler

  • RAZVİONİCA - AVRUPA BİRLİĞİ (Ocak 2014)
  • Professional orientation - transition to high school - GERMANY - GIZ (Eylül 2012)
  • Inclusive education - strategies and actions to adapt instruction for children with disabilities and gifted children – mandatory

Sertifikalar

  • 1. Interculturalism and Inclusion - a challenge for the school – required 2 .Vocational guidance in the transition to high school 3. Mentoring in the implementation of programs of vocational guidance 4. Teacher training workshop for the implementation ways of working with children – mandatory 5. Forms of internal communication 6. Training of teachers in addressing development issues and problems of children and students who have difficulty in progressing 7. Expert panels teachers: School of tailor each child, the "all in school, the future for everyone" 8. Enhanced educational work with students in elementary school – elective 9. Attention deficit and hyperactivity in children – mandatory 10. Inclusive Education and Individual Education Plan – required 11. Inclusive education - strategies and actions to adapt instruction for children with disabilities and gifted children – mandatory 12. Inclusive education - planning and individual education plans 13. Cooperation between teachers within the school - the focus group 14. Project Citizen 15. Expert forums - teacher talks about teachers 16. The right to education in their native language and intercultural relations in the education of national minorities

» Projeler

Uluslararası » Diğer » Diğer (GIZ ve ALMANIYA)

Professional orientation at the crossing from primary to secondary school
Proje Türü : Akademik     Görev : Danışman     Kurum : EĞİTİM BAKANLIĞI - SIRBİSTAN

Uluslararası » Diğer » Diğer

DEVELOPMENT OF CHILDREN'S STORY ABOLISHING ON THE BALKANS
Proje Türü : Akademik     Görev : Araştırmacı     Kurum : SIRBİSTAN - DANMARKA

Ulusal » Diğer » Diğer

NASTAVNİCİ RAZGOVARAJU O NASTAVNİCİMA
Proje Türü : Doğrudan Faaliyet Desteği     Görev : Araştırmacı     Kurum : EĞİTİM BAKANLIĞI - SIRBİSTAN

Uluslararası » Diğer » Diğer

CİTİZEN ( VATANDAŞ)
Proje Türü : Akademik     Görev : Danışman     Kurum : SIRBİSTAN

Uluslararası » Diğer » Diğer (AVRUPA BİRLİĞİ VE SIRBİSTAN)

RAZVIONICA
Proje Türü : Akademik     Görev : Danışman     Kurum : EĞİTİM BAKANLIĞI - SIRBİSTAN

Uluslararası » Diğer » Diğer (Avrupa birliği + DILS)

Inclusive education - strategies and actions to adapt instruction for children with disabilities and gifted children – mandatory
Proje Türü : Akademik     Görev : Danışman     Kurum : Eğitim bakanlığı

» Verdiği Dersler

Boşnakça konuşma becerileri I

Boşnakça konuşma becerileri II

Boşnakça okuma becerileri I

Boşnakça okuma becerileri II

Din Psikolojisi

Eğitim psikolojisi

Psikolojiye giriş

  • 1

Sosyal psikolojisi