|
![]() Personel CV`si Yazdır |
|
![]() Personel CV`si Yazdır |
Çuhadar, C. (2014). Information Technologies Pre-service Teachers’ Acceptance of Tablet PCs as an Innovative Learning Tool. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. Advance online publication. doi: 10.12738/estp.2014.2.2038 |
Çuhadar, C. (2012) Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers, Computers&Education, 59(2), 173-181. |
Canbay, H.F & Çuhadar, C. (2020) "Evaluation of the Use of Information and Communication Technologies in Education based on the Principle of Equality". Malaysian Online Journal of Educational Technology, 8(4), 35-51. |
Cuhadar, C. (2018) Investigation of Pre-service Teachers' Levels of Readiness to Technology Integration in Education. Contemporary Educational Technology, 9(1), 61-75. (Ocak 2018) |
Çuhadar, C. (2013) Examining university students’ cognitive absorption levels regarding to web and its relationship with the locus of control. The Turkish Online Journal of Distance Education, 14(3), 42-55. |
Gezgin, D. M. & Çuhadar, C. (2012). Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin siber zorbalığa ilişkin duyarlılık düzeylerinin incelenmesi. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2), 93–104. |
Akbulut, Y. & Çuhadar, C. (2011) Reflections of preservice information technology teachers regarding cyberbullying. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI), 2(3), 67-76. |
Çuhadar, C. & Kuzu, A. (2010). Improving interaction through blogs in a constructivist learning environment. The Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), 11(1), 134-161. |
Odabaşı, H.F., Kuzu, A., Girgin, C., Çuhadar, C., Kıyıcı, M.&Tanyeri, T. (2009) Reflections of hearing impaired students on daily and instructional PDA use. International Journal of Special Education, 24(1), 8-19. |
Çuhadar, C., Odabaşı, H.F. & Kuzu, A. (2009) M-Learning for hearing impaired learners: dimensions of evaluation. International Journal of Education and Information Technologies, 3(3), 179-186. |
Tanyeri, T., Çuhadar, C., Kıyıcı, M. & Çoklar, A.N. (2006) University internet cafés: one more cup of information for the road. First Monday, 11(5). |
Çuhadar, C., Özgür, H., & Bülbül, T. (2018). Eğitimde Teknoloji Kullanımının Olumlu ve Olumsuz Etkileri. 13th Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye. (Eylül 2018) |
Akgün, F., Çuhadar, C. ve Özgür, H. (2016). Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi. 1st Balkan Child and Youth Literature Congress, Edirne, Türkiye. (Mayıs 2016) |
Özgür, H., Çuhadar, C., & Akgün, F. (2016). Okul öncesi öğretmenlerinin eğitimde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi. Proceedings of the 1st International Balkan Child and Youth Literature Congress, Edirne, Türkiye. (Mayıs 2016) |
Ilgaz, G., Özgür, H., & Çuhadar, C. (2016). The Adaptation of Technostress Scale into Turkish. Abstracts of the 11th International Balkan Education and Science Congress (p.69). Poreč, Croatia. |
Özgür, H., Akgün F., & Çuhadar, C. (2016). Akademisyenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri. In M. Shelley, S. Alan, & İ. Çelik (Eds.), Proceedings of the International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) (pp. 936-943). Bodrum, Turkey. |
Gezgin, D. M. & Çuhadar, C. (2014). Farklı Ülkelerde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanma Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. IX.Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. 16-18 Ekim 2014. Edirne, Türkiye. (Ekim 2014) |
Özgür, H., Çuhadar, C. & Akgün, F. (2014) Öğretmen adaylarının çevrimiçi öğrenmeye yönelik hazır bulunurluk düzeylerinin incelenmesi. 2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20-22 Mayıs 2011. Afyon, Türkiye (Mayıs 2014) |
Dursun, Ö. Ö., Çuhadar, C. & Tanyeri, T. (2011). Bilgi toplumu kavramı: Türkiye perspektifinden bir bakış, 11. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı. 25-27 Mayıs 2011. İstanbul, Turkey. pp.1367-1372 |
Çuhadar, C. (2011). Exploring ICT Pre-Service Teachers’ Perceptions Of Reflective Thinking and Self-Efficacy., 11. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı. 25-27 Mayıs 2011. İstanbul, Turkey. pp.1603-1608 |
Yücel, M., Çuhadar, C., Bülbül, T. & Arıcak, T. (2011). Entwurf und Entwicklung von mit Blog unterstützten seminaren in der Deutschlehrerausbildung [Improving blog asissted course in German Language Teaching]. Blickpunkt: Germanistik Conferens. 26-29 April 2011. Krasnodar, Russia. pp.246-254. |
Bülbül, T. & Çuhadar, C. (2011). Evaluation of policies related with technology use Turkish Educational System. VI.Balkan Education and Science Conference. 29 September-1 October 2011. Skopje, Macedonia. pp. 423-428. |
Çuhadar, C. & Battal, A. (2010). Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğretim Amaçlı Kullanımına Yönelik Öğretim Elemanlarının Görüşleri, 4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya , Türkiye. |
Çuhadar, C., Odabaşı, H. F., & Kuzu, A. (2009). Evaluation of mLearning in special education context. Proceedings of the 8th WSEAS International Conference on Electronics, Hardware, Wireless and Optical Communications (pp. 124-128). Cambridge, UK, February 124-128. |
Dursun, Ö. & Çuhadar, C. (2009). Bilgisayar öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin düşünceleri, 9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı. 6-8 Mayıs 2009. Ankara, Türkiye. pp.361-367. |
Çuhadar, C. & Dursun, Ö.Ö. (2009). Sosyal yazılımlar ve öğrenme. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. 1-3 Ekim 2009. Edirne, Türkiye. pp.540-543. |
Kıyıcı. M., Kuzu, A.& Çuhadar, C. (2007) 6 Adımda bilgi okuryazarlığı, 7th International EducationalTechnology Conference. 3-5 May 2007. Lefkoşa, KKTC. pp.497-501. |
Çuhadar C., Kuzu, A.& Akbulut, Y. (2007) Reflections of Undergraduate Students Regarding PDA Use For Instructional Purposes, 7th International Educational Technology Conference. 3-5 May 2007. Lefkoşa, KKTC. pp.99-102. |
Çuhadar C., & Kuzu, A. (2006) Öğretim ve sosyal etkileşim amaçlı blog kullanımına yönelik öğrenci görüşleri, 6th International Educational Technology Conference, 19-21 April. Gazimağusa, KKTC. pp.481-492. |
Çuhadar C. & Tanyeri, T. (2005) Graphical user interface design in e-learning supported by mobile technologies, The 3th International Balkan Education and Science Congress. 22-24 September 2005. Shtip, Macedonia. pp.375-379. |
Çuhadar C. & Odabaşı, F. (2004) Mobil teknolojilerin eğitimde kullanımı, Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Edirne, 8-10 Ekim 2004. Türkiye. pp.317-321. |
Akgün, F., Özgür, H., & Çuhadar, C. (2017). BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Yaratıcılık ve Özgüven Düzeylerinin İncelenmesi: Trakya Üniversitesi Örneği. 5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Anadolu University, Izmir. (Ekim 2017) |
Akgun, F., Özgür, H., & Çuhadar, C. (2017) Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Genel Tutumları ve E-öğrenme Ortamlarına Yönelik Sosyal Bulunuşluk Algıları. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye. |
Özgür, H., Çuhadar, C., & Akgun, F. (2017) Eğitimde Oyunlaştırma Araştırmalarında Güncel Eğilimler. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye. |
Dursun, Ö.Ö., Çuhadar, C. & Akgün, F. (2015). Mobile Technologies and problematic internet use. 4th International Conference on Education (ECED-2015), June 26 - 28, St. Petersburg, Russia. (Haziran 2015) |
Özgür, H. & Çuhadar, C. (2015) Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Programlamaya İlişkin Öz-Yeterlik Algıları Ve Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye. |
Çuhadar, C., Tanyeri, T. & Ercan, Y. (2015) Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye. |
Dursun, Ö.Ö. & Çuhadar, C. (2013). Cognitive absorption levels of Turkish social network users. 2013 AECT International Convention, Anaheim-CA, USA, 29 October-2 November. |
Çuhadar. C., Dursun, Ö.Ö. & Gündüz, Ş. (2013) Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarinin mesleki benlik saygilarinin ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarinin incelenmesi, 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye. |
Dursun, Ö. Ö., Çuhadar, C. & Tanyeri, T. (2012). Information technology teacher candidates’ professional self-esteem. 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership. 25-28 October, Belgium. |
Gezgin, M.,D. & Çuhadar, C. (2012) Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Siber Zorbalığa İlişkin Duyarlılık Düzeylerinin İncelenmesi, 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye. |
Akgün, F. & Çuhadar, C. (2012) Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına Dersine Yönelik Görüşleri, 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye. |
Bülbül, T., Çuhadar, C. & Göl, E. (2012). The Teachers’ Opinions Related Technology Leadership Roles of School Administrators. Education in the Modern European Environment Arts and Science in Education Conference September 17-18 2012, Opatija, Croatia. |
Odabasi F., Çuhadar, C. & Kuzu, A. (2008). Scenario Development For A Mobile Learning Course, Proceedings for Access to Learning for Development The 5th Pan-Common wealth Forum on Open Learning (PCF5), London, UK. |
Durmuşoğlu, Z. & Çuhadar, C. (2021) Bilgi ve İletişim Teknolojileri ile İlgili Hizmet İçi Eğitimlerin Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 1(23), 143-159. |
Özgür, H., Çuhadar, C. & Akgün, F. (2018) Eğitimde Oyunlaştırma Araştırmalarında Güncel Eğilimler. Kastamonu Eğitim Dergisi, 26(5), 1479-1488. |
Akgün, F., Özgür, H. ve Çuhadar, C. (2016) Öğretmen adayları ve pedagojik formasyon programı öğrencilerinin teknopedagojik eğitim yeterliklerinin incelenmesi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(24), 837-872. (Aralık 2016) |
Güldal, H., Kılıçaslan, Y. ve Çuhadar, C. (2016) Bulut Tabanlı Bir Ders Yönetim Sistemi Yazılımının Geliştirilmesine Dayalı Olarak Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin Teknoloji Kabullerinin İncelenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 176-188. |
Bayrakdar, U. & Çuhadar, C. (2015) İşitme Engelliler Okullarında Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğretim Amaçlı Kullanımının İncelenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(2), 172-191. |
Dursun. Ö.Ö. & Çuhadar, C. (2015) Sosyal ağ kullanıcılarının bilişsel kapılma düzeyleri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17(1), 241-253. |
Çuhadar, C., Özgür, H., Akgün, F. & Gündüz, Ş. (2014). Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ve İletişimci Biçimleri . Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(1), 295-311. |
Dursun, Ö.Ö., Çuhadar, C. ve Tanyeri, T. (2014) Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35(1), 131-142. |
Ilgaz, G., Bülbül, T. & Çuhadar, C. (2013) Öğretmen adaylarinin eğitim inançlari ile öz-yeterlik algilari arasindaki ilişkinin incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 50-65. |
Çuhadar, C., Gündüz, Ş. & Tanyeri, T. (2013) Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Ders Çalışma Yaklaşımları ve Akademik Öz-yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 251-259. |
Çuhadar, C., Bülbül, T. & Ilgaz, G.(2013). Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Özellikleri ile Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, İlköğretim Online, 12 (3), 797-807. |
Akgün, F.& Çuhadar, C. (2013) Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşleri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , 4(2). |
Bülbül, T. & Çuhadar, C. (2012) Okul yöneticilerinin teknoloji liderliği öz-yeterlik algıları ile bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik kabulleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23, 474 - 499. |
Çuhadar, C. & Dursun, Ö.Ö. (2010). Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmenlik mesleği. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 1(1). |
Çuhadar, C. (2010) Yabancı dil öğretmeni adaylarının bilgisayar-II dersinde blog kullanımına ilişkin görüşleri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12(1), 147-164. |
Çuhadar, C. & Yücel, M. (2010) Yabancı dil öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğretim amaçlı kullanımına yönelik özyeterlik algıları. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27, 199-210. |
Kuzu, A., Çuhadar, C., & Akbulut, Y. (2007). Reflections of undergraduate students regarding PDA use for instructional purposes. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18, 359-365. |
Diken, İ.H., Arıkan, A. Diken, Ö., Çuhadar, C., Tomris, G., Aksu, M., Çelik, S. & Sani Bozkurt, S. (2015).Doğal Öğretim Projesi: Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler İçin Doğal Öğretim Süreci. 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi'nde sunulan poster bildiri, İstanbul. |
Çuhadar, C. (2020) Dijital Haklar ve Sorumluluklar. (Ed.) H.F.Odabaşı & A.A.Kurt. Pandemi Döneminde Sınanan Dijital Vatandaşlık, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
Cuhadar, C. (2019) Eğitimde FATİH Projesi: Kapsam, Temel Bileşenler, Ortam ve Araçlar. Yalın Kılıç Türel (Ed.), Öğretim Teknolojileri (s.229-254), Ankara: Asos Yayınları. |
Çuhadar, S. ve Çuhadar, C. (2018). Özel Eğitim Öğretmenlik Uygulamalarında Teknoloji Kullanımı Önerileri. (Ed. H.F.Odabaşı), Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi. Ankara: Pegem Akademi. |
Çuhadar, C. (2018). Basit HTML Editörleri ile Web Yayıncılığı. (Ed. T.V. Yüzer ve N.Özdamar), Web Yayıncılığı Araçları. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları. |
Çuhadar, C. (2017). Web Teknolojisinin Geleceği. (Ed. Yusuf Levent Şahin), Web Tabanlı Kodlama. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları. |
Çuhadar, C. & Kıyıcı, M. (2014) Bilgi ve İletişim Teknolojileri Tabanlı Öğretim Materyalleri ve Uygulamalar, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Editor: Gülay Ekici. pp:185 – 211. Edirne: Paradigma Akademi Yayınları. |
Çuhadar, C. (2011) Powerpoint, Bilgisayar ve Temel Bilgi Teknolojileri, Editor: Levent Çelik. pp:305 – 346. Ankara: Maya Akademi. |
Çuhadar, C. (2011) Çoklu Ortam Uygulamalarında Kullanıcı Kontrolleri. Çoklu Ortam Tasarımı. Editör: H.F. Odabaşı & Ö.Ö. Dursun. pp:123 – 137. Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
Çuhadar, C. (2007) Bilgi ve İletişim Teknolojileri ve Öğretmen Yetiştirme: Temelleri ve Yapısı (Çeviri Editörü: Prof.Dr. H. Ferhan ODABAŞI). Öğretmen Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri. Planlama Rehberi. (Information and Communication Technologies in Teacher Education. A Planning Guide. UNESCO (2002)). pp:23 – 39. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
Çuhadar, C. & Kıyıcı, M. (2007) Uzaktan Eğitim Uygulamaları, Bilgisayar I-II Bilgisayar Destekli Öğretim ve Uzaktan Eğitim, Editor: Ali Güneş. pp:117 – 159. Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
Gündüz, Ş. & Çuhadar, C. (2006) Bilişim Teknolojilerinin Sosyal Yapı Üzerindeki Etkileri ve Eğitimdeki Yeri,Bilgisayar I-II Temel Bilgisayar Becerileri. pp:403 – 450. Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
Güldal, H. (2014). Bulut tabanlı bir ders yönetim sistemi yazılımının geliştirilmesine dayalı olarak öğretim elemanı ve öğrencilerin teknoloji kabullerinin incelenmesi. Yayımlanmamış doktora tezi, Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Edirne. (İkinci Danışman) (Aralık 2014) |
Ayduğan, M. (2020) Okullardaki İletişim Sürecinin Sosyal Ağ Kuramı Bağlamında Değerlendirilmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Durmuşoğlu, Z. (2020) Bilgi ve İletişim Teknolojileri İle İlgili Hizmet İçi Eğitimlerin Paydaş Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Canbay, H.F. (2020) Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımının Eşitlik İlkesi Temelinde Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Katıer, H. (2019) Okullarda Siberaylaklık Davranışının Okul İklimine Yansımalarının Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Demiraçan, A. (2019) Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Stratejileri İle Yenilik Yönetimi Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Ceylan, M. (2019) 21.Yüzyıl Becerileri Bağlamında Okul Yöneticilerinin Değişen Rollerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. |
Bayrakdar, U. (2015) İşitme Engelliler İlkokul ve Ortaokullarında Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğretim Amaçlı Kullanımının İncelenmesi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans tezi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Edirne. (Şubat 2015) |
BUĞDAY Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği (Mart 2017) |
Bilişim Teknolojileri Eğitimcileri Derneği |
Düzenleme Kurulu Başkanı, 6.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu - Edirne, 2018. |
Düzenleme Kurulu Başkanı, 8.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu - Edirne, 2014. |
Editör, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (2012 - 2014) |
Anadolu Journal of Educational Sciences International |
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi |
Educational Research and Reviews |
Contemporary Educational Technology |
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry |
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi |
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi |
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
Computers&Education |
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri |
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama |
Doğal Öğretim Projesi: Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için Doğal Öğretim Süreci. TÜBİTAK Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı (1001), Proje No: 114K164 2014- 2016. |
Öğretmen Eğitiminde Okul Deneyimi Dersine Yönelik Bir M-Öğrenme Uygulamasının Geliştirilmesi, TÜBAP (Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Birimi), Proje No: 2012-12, 2012- 2013. – (Proje Yöneticisi) |
Yabancı Dil Öğretmeni Yetiştirmede Bilgi Ve İletişim Teknolojileri: Blog Destekli Bir Yaklaşım, TÜBAP (Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Birimi), Proje No: 2009-158, 2009-2011. – (Proje Yöneticisi) |
İşitme Engelli Bireylerin Eğitiminde Mobil Teknolojiler (İBEM), TÜBİTAK Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı (1001), Proje No: 107K022, 2007-2008. – (Bursiyer, Araştırmacı) |
Çuhadar, C. (2020) Covid-19 Deneyimi Çerçevesinde Uzaktan ve Yüz Yüze Öğretime Bakış. Rumeli Köprüsü, Covid-19 Özel Sayısı-2, 10-11. |
"Öğretmen Eğitimi Bağlamında Tablet PC Kullanımına Yönelik Bir Değerlendirme", Eğitimde Mobil Öğrenme Paneli (Panelist), Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara. (Kasım 2017) |
Teknoloji Bağımlılığı, Çorlu Ortaokulu, Çorlu (Eylül 2017) |
Teknoloji Bağımlılığı, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Tekirdağ (Eylül 2017) |
Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Semineri, Çorlu Ortaokulu, Çorlu (Eylül 2017) |
Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Semineri, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Tekirdağ (Eylül 2017) |
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Semineri, Fatih Anadolu Lisesi, Tekirdağ (Kasım 2013) |