|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
YILMAZ, Z. H. & MALKOÇ, A. (2020). Kaynaştırma Sınıfına Devam Eden Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Uygulanan Akran Zorbalığına İlişkin Öğretmen Görüşleri, Trakya Eğitim Dergisi, 10 (1), 92-111. (Ocak 2020) |
ÇETREZ ARICAN, G., YILMAZ, Z. H. & COSKUN, I. (2017). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Okuma ve Anlama Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi, The Journal of Academic Social Science Studies, 60, 41-53. (Kasım 2017) |
GICI- VATANSEVER, A. & YILMAZ, Z. H. (2022). Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Gözüyle Rehberlik Araştırma Merkezleri. IX th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir-TÜRKIYE. (Haziran 2022) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Özel Eğitim Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, Edirne-TÜRKİYE (Eylül 2018) |
GICI VATANSEVER, A. & YILMAZ, Z. H. (2018). Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi: Edirne Örneği, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, Edirne-TÜRKİYE (Eylül 2018) |
YILMAZ, Z. H. & TEZEL, D. (2018). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Kullanılan Güç Kartı Stratejisi İle Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi, 13th International Balkan Education and Science Congress, pp. 165, Edirne-TÜRKİYE (Eylül 2018) |
AHMETOGLU, E. & YILMAZ, Z. H. (2018). “Engelsiz Üniversite” Kavramına İlişkin Öğretim Elemanlarının Metaforik Algıları, 13th International Balkan Education and Science Congress, pp. 191, Edirne-TÜRKİYE (Eylül 2018) |
YILMAZ, Z. H. & MALKOÇ, A. (2018). Kaynaştırma Sınıfına Devam Eden Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Uygulanan Akran Zorbalığına İlişkin Öğretmen Görüşleri, 27th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), pp. 3552-3554, Antalya-TÜRKİYE (Nisan 2018) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Erken Çocukluk Döneminde Müdahaleye Yanıt (RTI) Yaklaşımı, II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (Mart 2018) |
GICI VATANSEVER, A., YILMAZ, Z. H. & AHMETOGLU, E. (2018). Foused Playtime Intervention (FPI): Aile Merkezli Oyun Odaklı Müdahale Programı, II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (Mart 2018) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Dergi İncelemesi: The Journal of Early Intervention (JEI), II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (Mart 2018) |
ÜNAL, Z. H., AHMETOGLU, E. & GICI VATANSEVER, A. (2017). Zihin Engelliler Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Programa İlişkin Görüş ve Önerileri (Trakya Üniversitesi Örneği), IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli-TÜRKIYE (Mayıs 2017) |
GICI VATANSEVER, A., AHMETOGLU, E. & ÜNAL, Z. H. (2017). Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler Eğitimine Yönelik Tutumları: Trakya Üniversitesi Örneği, IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli-TÜRKIYE (Mayıs 2017) |
ÜNAL, Z. H. & AHMETOGLU, E. (2016). Sosyal Öyküler, 1. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne-TÜRKIYE. (Mayıs 2016) |
ÜNAL, Z. H. & COSKUN, I. (2016). Türkiye' de Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitiminde Okuma Yazma Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi, III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla-TÜRKIYE (Mayıs 2016) |
MALKOÇ, A., SERT, C. & ÜNAL, Z. H. (2015). The Relationships Among Positive Negative Perfectionism Time Management and Academic Procrastination in University Students, 10. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Ohrid- Makedonya (Eylül 2015) |
YILMAZ Z. H. (2024). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler – Öğrenme Güçlüğü. EGITIMIN KAVRAMSAL TEMELLERI-10: Özel Eğitim ve Kaynaştırma içinde , Efe Akademi Yayınevi (Temmuz 2024) |
YILMAZ, Z. H. & ŞAKAR, M. (2021). Bütünleştirme Uygulamaları İle İlgili Araştırmalar. (Ed. E. Ahmetoğlu ve A. Gıcı-Vatansever). Özel Eğitimde Bütünleştirme içinde (s. 258-280). Ankara: Nobel Yayıncılık (Kasım 2021) |
ASUTAY, H., ÖZTÜRK, T., YILMAZ, D., DURAN BAYTAR, S., GÜREL, S. & ÜNAL, Z. H. (2016) “Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü”, Trakya Üniversitesi Yayınları No: 171, ISBN: 978-975-374-191-0 (Bilimsel Kitap) (Kasım 2016) |
ÜNAL, Z. H. & AHMETOGLU, E. (2016). Sosyal Öyküler. Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü (Peace Culture in Child and Youth Literature) içinde, Hikmet Asutay vd. (Ed.), pp. 794-801, Trakya Üniversitesi Yayınları No: 171. ISBN: 978-975-374-191-0. (Kasım 2016) |
GÜNGÖR Alptekin,BAYEZIT Eda Nur,EVREN Semanur,KEMENT Nurgül,ÖZEKÇI Gülsüm,GICI VATANSEVER AYNUR,YILMAZ ZEKIYE HANDE, Kapsayici Geleneksel Oyunlar: Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin Bütünlestirme Uygulamasi Bulunan Siniflarda Yürüttükleri Geleneksel Çocuk Oyunlari Programinin Özel Gereksinimli Ögrencilerin Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi, 13. Ulusal Özel Egitim Ögrenci Kongresi, Kırıkkale-TÜRKIYE (Nisan 2024) |
KOÇAK Sadullah,YÜCEDAG Yasar Bugra,ÇOKAL Rümeysa Elif,ALKAN Rozerin,GICI VATANSEVER AYNUR,YILMAZ ZEKIYE HANDE, Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin ve Akranlarin Gözünden Kapsayici Geleneksel Çocuk Oyunlari, 13. Ulusal Özel Egitim Ögrenci Kongresi, Kırıkkale-TÜRKIYE (Nisan 2024) |
YILMAZ, Z. H. (2018). Özel Gereksinimli Çocuklarda Akran Zorbalığı, 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir- TÜRKİYE (Ekim 2018) |
GICI- VATANSEVER, A. & ÜNAL, Z. H. (2016). Üstün Yetenekli Çocuklarda Yabancı Dil Edinimi, Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir-TÜRKİYE (Mart 2016) |
ÇETREZ İŞCAN, G., ÜNAL, Z. H. & COSKUN, I. (2015). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Okuma ve Anlama Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi, 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, pp. 37, İstanbul-TÜRKİYE (Aralık 2015) |
KAPSAYICI GELENEKSEL OYUNLAR: Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin Bütünlestirme Uygulamasi Bulunan Siniflarda Yürüttükleri Geleneksel Çocuk Oyunlari Programinin Özel Gereksinimli Ögrencilerin Akranlari Tarafindan Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi, 2023-2023 |
Çocuklar Hareket Ediyor: Okul Öncesi Dönem Çocukları için Motor Gelişim Programı: Özel Gereksinimli Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okul Olgunluğunu Destekleme, Başlangıç Tarihi: 09.09.2019, Bitiş Tarihi : 17.12.2019,Kurumu: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, Tamamlandı |