» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» Yayınlar

SCI-SSCI veya SCI Expanded Kapsamındaki Yayınları

  • G. Z. ERCAN, N. ARAL, Beery Buktenica Gelisimsel Görsel Motor Koordinasyon Testinin Alti Yas 60 72 Ay Türk Çocuklarina Uyarlanmasi Adaptation of the Beery Buktenica Developmental Test of Visual Motor Integration to Six Years 6o 72 Months Old Turkish Children, Hacettepe Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, pp. 136-145, Ankara-TÜRKIYE, 1, 2011

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, Y. D. ERGIN, Analyzing The Emphatic Tendency of Pre service Preschool Teachers, World Applied Sciences Journal, vol. 32, no. 2, pp. 253-258, Dubai-BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI, 4, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Investigating the Visual Motor Integration Skills of 60 72 Month Old Children at High and Low Socio Economic Status as Regard the Age Factor, International EducationStudies, vol. 4, no. 3, pp. 100-104, -KANADA, 1, 2011

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, E. AKSIN, The Investigation of The Interpersonal Problem Solving Skills of Preschool Teacher Candidates, V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Baltic Institute of Humanities
  • G. Z. ERCAN., E. AHMETOGLU., N. ARAL., A Study on The Visual Perception Development InChildrenAttending Preschool Education, Barcelona European Education Conference, pp. 721-728, Barselona-ISPANYA
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., N. ARAL., Annelerin Okul Öncesi Egitime Devam Eden Çocuklarinin Okul Olgunlugu Hakkindaki Görüslerinin Incelenmesi, 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ICONTE, pp. 1158-1167, Antalya-TÜRKIYE
  • E. AHMETOGLU., G. Z. ERCAN., An Investigation on Levels of TheEmphatic Tendencies of Preschool Teachers, Barcelona European Education Conference, pp. 715-720, Barselona-ISPANYA

Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • G. Z. ERCAN, Education In The 21 st Century Theory and Practise, Uluslararasi, Bölüm: Educational Diagnosis and Evaluation in Early Childhood Period, Basim Türü: Basili, pp. 100-110, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-4000-3, St Kliment Ohridski Universty Press, 2015
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, G. I. ILHAN, Y. D. ERGIN, Contemporary Approaches In Education, Uluslararasi, Bölüm: A Study of Classroom Management Skills of Preschool Teachers, Basim Türü: Basili, pp. 35-45, ALMANYA-Frankfurt, ISBN978-3-631-66164-2, Peter Lang GmbH( PL Academic Research), 2015
  • D. TEZEL., G. Z. ERCAN., I am here Try to Understand Me Children on The Autism Spectrum A manual for Parents and Professionals, Uluslararasi, Bölüm: Mother Baby Interaction, Basim Türü: Basili, pp. 131-156, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3683-9, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • G. Z. ERCAN, E. AHMETOGLU, N. ARAL, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Visual Perception Training In Preschool Stage, Basim Türü: Basili, pp. 394-406, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St. Kliment Ohridski University Press, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Problem Solving Skills and Their Views on Inclusion, Basim Türü: Basili, pp. 236-243, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10): 1-4438-5712-2, (13): 978-1-445712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Contemporary Perspectives and Research On Early Childhood Education, Uluslararasi, Bölüm: Preschool Teachers' Perceptions on Problem Solving Skills, Basim Türü: Basili, pp. 24-32, INGILTERE-Newcastle, ISBN(10):1-4438-5712-2, (13) 978-1-4438-5712-3, Cambridge Publishing, 2014
  • E. AHMETOGLU, G. Z. ERCAN, Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Emprical Perspective, Uluslararasi, Bölüm: Place and Significance of Game In Preschool Education In Turkey, Basim Türü: Basili, pp. 447-456, BULGARISTAN-Sofia, ISBN978-954-07-3767-6, St Kliment Ohridski University Press, 2014

Projeler

  • Yüksekögretim Kurumlari tarafindan destekli bilimsel arastirma projesi, Okul Öncesi Ögretmen Adaylarinin Okuma Aliskanliklarinin Incelenmesi, Bu arastirmada Okul Öncesi Ögretmenligi Bölümünde okuyan ögretmen adaylarinin kitap okuma aliskanliklarinin incelenmesi ve okuma aliskanligini etkileyen faktörlerin incelenmesi amaçlanmistir , Baslangiç Tarihi: 17.06.2013, Bitis Tarihi : 30.06.2015,Kurumu: TRAKYA ÜNIVERSITESI, Tamamlandi

Diğer

  • G. Z. ERCAN, G. GÜNSEN, Y. FAZLIOGLU, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 2 Okul Öncesinde Sanat Egitimi, Ulusal, Bölüm: Okul Öncesinde Sanatin Egitimin Diger Alanlariyla Bütünlestirilmesi, Basim Türü: Basili, pp. 214-232, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605-64295-3-8, Hedef CS Basim Yayin, 2014
  • Y. FAZLIOGLU, G. Z. ERCAN, Her Yönüyle Okul Öncesi Egitim 3 Okul Öncesi Egitimde Drama, Ulusal, Bölüm: Dramanin Çocuk Gelisimine Etkisi, Basim Türü: Basili, pp. 150-161, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-60564295-3-8, Hedef CS Basin Yayin, 2014
  • G. Z. ERCAN, Erken Çocukluk Gelisimi ve Egitimi, Ulusal, Bölüm: Erken Çocukluk Egitimi, Basim Türü: Basili, pp. 212-134, TÜRKIYE-Ankara, ISBN978-605193-12-6, Paradigma Kitabevi Yayinlari, 20122. Basim