|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2022). Pazarlamada Kültürün Etkileri Üzerine Bir İnceleme. Turkish Journal of Marketing Research, 1(1), 44-54. |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2014). Entelektüel Sermayenin İşletme Bazında Ölçülmesinde Kullanılan Yöntemler ve Sigorta Sektöründe Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 425-447., Doi: 10.14780/iibdergi.201417555 |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2023). Kredi Sigortalarına Genel Bir Bakış: Borç Ödeme, Tek Risk ve Ticari Alacak (Kredi) Sigortaları. V. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research, 405-406. |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2023). Sigortacılıkta Çeviklik. 4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, 143-144. |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2023). Marka Perspektifinden Değer ve Eder Farkının Kavramsal Olarak Ele Alınması ve Marka Ederinin Açıklanması. V. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research, 1210-1225. |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2022). Türk Devletleri Teşkilatı için Yeni Bir İş Birliği Alanı: Ortak Sigorta Birliğine Yönelik Bazı Öneriler. "19 Mayıs” Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 24-26. |
BÖLÜKBAŞI YUNUS (2022). Fijital Bankacılık. Trakya Üniversitesi Uzunköprü Sempozyumu |
ÇİFTCİ HAVVA NUR, BÖLÜKBAŞI YUNUS (2022). MUHASEBE EĞİTİMİNDE GLOBAL MUHASEBE MESLEK ÖRĞÜTLERİ İLE İŞ BİRLİĞİ – ACCA ÖRNEĞİ. HODJA AKHMET YASSAWI 6th International Conference on Scientific Research May 13-15, 2022 / Lankaran, Azerbaijan, 542-549. |
ÇELİK ZÜBEYİR, HABİBOĞLU ÖZGE, BÖLÜKBAŞI YUNUS (2022). The Mediating Role of Shopping Experience in the Effect of Consumers' Mental Well-Being on Shopping Enjoyment. International Hazar Scientific Researches Conference -III |
BÖLÜKBAŞI YUNUS, PİRTİNİ SERDAR (2021). A Research on the Relationship Between Resource-Based View, Export Market Orientation, and Export Performance. 4th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research August 8-9, 2021. Warsaw, Poland, 294-307. |
HABİBOĞLU ÖZGE, ÇELİK ZÜBEYİR, BÖLÜKBAŞI YUNUS (2021). Research of Consumers' Online Shopping Attitudes and Intentions, Based on Fear of Coronavirus (Covid-19) and Death Anxiety. 3rd International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences, 464-476. |