|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Şentürk, R. & Selma, A.G. (2024). Determining the metaphorical perceptions of german teacher candidates regarding the concept of artificial intelligence. International Journal of Educational Spectrum 6(2), 322-350. https://doi.org/10.47806/ijesacademic.1527105 (Eylül 2024) |
Akol Göktaş, S. & Şentürk, R. (2024). Die Förderung der rezeptiven Kompetenz durch Reziprokes Lesen im DaF-Unterricht: Zur Stellung des Kooperativen Lernens im Hinblick auf die Verbesserung des Leseverstehens. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 14(1), 284-310. (Ocak 2024) |
Şentürk, R. (2023). Die Rolle Künstlicher Intelligenz beim Deutsch als Fremdsprachenlernen: Eine Untersuchung am Beispiel von ChatGPT. Diyalog Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik, 11(2) 405-430. (Aralık 2023) |
Şentürk, Rahim (2024). AI-Assisted German Grammar and Writing Check: Languagetool’s Assessment and Feedback Capabilities. 12th International Congress on Social, Humanities, Administrative, And Educational Sciences in A Changing World On April 11-13, 2024. (Nisan 2024) |
Şentürk, R. (2023). Almanca Öğretiminde Dinamik Değerlendirme: Dil Becerilerini Değerlendirmek için Yenilikçi Bir Yaklaşım. 7th International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, 27-30.09.2023, 68. ISBN:978-605-4397-91-4. (Eylül 2023) |
Asutay, H.; Akol Göktaş, S.; Şentürk, R. & Candan Arabacı, B. (2023). Pandemi Sonrası Dönemde Almanca Dil Yeterliliklerini İyileştirme ve Geliştirme Çalışmaları. 7th International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, 27-30.09.2023, 68. ISBN:978-605-4397-91-4 (Eylül 2023) |
Akol Göktaş, S. & Şentürk, R. (2023). Förderung der rezeptiven Kompetenz durch Reziprokes Lesen im DaF-Unterricht: Zur Stellung des Kooperativen Lernens im Hinblick auf die Verbesserung des Leseverstehens. XVI. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress, İstanbul. (Mayıs 2023) |
Şentürk, R. (2023). Die Förderung des kreativen Schreibens durch Clustering im DaF- Unterricht: eine praxisorientierte Studie für Deutschlehramtskandidaten. XVI. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress. istanbul. (Mayıs 2023) |
Rahim Şentürk & Hikmet Asutay (2022). Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Jeanslyrik: “Wir 68er“Adlı Jeans Şiirinin Uyarlanma Önerisi. XVII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, March 12-13, 2022 (XVII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi – Plovdiv / Bulgaristan). (Mart 2022) |
Rahim Şentürk & Handan Köksal (2022). Standart Almanca Sınavlarının Temel İlkeleri Bağlamında Almanca Konuşma Becerisinin Ölçme ve Değerlendirmesinin Betimlenmesi. XVII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, March 12-13, 2022 (XVII. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi – Plovdiv / Bulgaristan). (Mart 2022) |
Şentürk, Rahim (2021). Die Verwendung von digitalen Medien im DaF-Unterricht und bei der Grammatikvermittlung, XV. Internationaler Türkischer Germanistik Kongress online, 30.09.-01.10.2021, Edirne (Eylül 2021). (Eylül 2021) |
SENTURK, R. (2019) "EVALUATION OF LANGUAGE SKILLS LEARNED IN FOREIGN LANGUAGE EXAM QUESTIONS IN TURKEY IN THE YEAR 2018"; 14th International Balkan Congress for Education and Science, 5-7 September, 2019 in Ohrid, Macedonia. (Eylül 2019) (Eylül 2019) |
12TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD on April 11-13, 2024. (Nisan 2024) |
5th Int. Conf. on Artificial Intelligence in Education Technology (AIET), Barcelona, Spain, July 29-July 31, 2024. Congress Committee Board Member. (Mart 2024) |
7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. (2023).Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye: Muğla. (Eylül 2023) |
XVI. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress. Marmara Universität & Türkisch- Deutsche Universität, (2023). İstanbul. (Mayıs 2023) |
XVII. Uluslararası Balkan ve Yakın Doğu İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi-Plovdiv/Bulgaria (2022) (Mart 2022) |
XV. Uluslararası Türk Germanistik Kongresi- Edirne (2021) (Ekim 2021) |
International Balkan Congress for Education and Science, 5-7 September, 2019 in Ohrid, Macedonia. (Eylül 2019) |
Şentürk, R. (2024). Wortschatz für Prüfungstraining für YDS & YÖKDİL. Ankara: Pelikan Yayınevi. (Ağustos 2024) |
Şentürk, R. & Köksal, H. (2023). Eine Bewertung der Themenbereiche in DaF-Lehrwerken neuerer Generation und deren Bezug zu Universellen Daseinserfahrungen: (Asutay, H. & S. Akol Göktaş & R. Şentürk & B. Arabacı Candan (Ed.) (2023) "Trakya Germanistik Araştırmaları Cilt 2 - Dil Ve Edebiyatta Afet" Trakya Üniversitesi Yayınevi, Yayın No: 307, Isbn: 978-975-374-357-0 (Ekim 2023) |
Şentürk, R. (2023). YDS Almanca Yeni Nesil Video Çözümlü Deneme Sınavı. Ankara: Pelikan Yayınevi. (Eylül 2023) |
Şentürk, Rahim. (2023). "YDS Almanca Dil Bilgisi Soru Bankası", Pelikan Yayınevi: Ankara. ISBN: 9786257602570. (Şubat 2023) |
Şentürk, R. & Tuğlu, Y. (2022). ALMANCA ÖĞRETİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM SÜRECİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME: KAHOOT UYGULAMASI ÖRNEĞİ. İçinde: "Üniversitemizin 40. Fakültemizin 30. Yılında Eğitim Çalışmaları" (S. SAKARYA-MADEN & Ş. Dündar & L. Vural & S. Uyanık & N. Çevik (Ed.) (2022),Trakya Üniversitesi Yayınları Edirne – 2022 ISBN: 978-975374-338-9. (Aralık 2022) |
Şentürk, R. & Göktaş-Akol, S. (2022). PANDEMİ SONRASI “ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI” DERSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ALMANCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. içinde: "Pandemi ve Sonrası Germanistik" (S. SAKARYA-MADEN & H. ASUTAY & S. AKOL-GÖKTAŞ & R. ŞENTÜRK & B. ARABACI (Ed.) (2022), Trakya Üniversitesi Yayınları Edirne – 2022 ISBN: 978-975-374-337-2, Trakya Üniversitesi Yayın No: 288 (Aralık 2022) |
Asutay, H. & S. Akol-Göktaş & B. Arabacı & R. Şentürk (2022) "Trakya Germanistik Studien - Band 1, Digitalisierung in der Sprache und Literatur" Trakya Üniversitesi Matbaası - Edirne, ISBN: 978-605-72018-0-5 (Aralık 2022) (Aralık 2022) |
Şentürk, Rahim (2022). "DIE VERWENDUNG VON DIGITALEN MEDIEN IM DAF-UNTERRICHT: EINE UNTERSUCHUNG DER WEBSEITE „DEUTSCHE WELLE" içinde: SEYHAN-YÜCEL, M. / KÖKSAL, H. / ÖNCÜ, M. T. / COŞAN, L. / ASUTAY, H. (Ed.) (2022). "Germanistik im digitalen Wandel / Dijital Dönüşümünde Germanistik", Trakya Üniversitesi Yayınları No: 276, Edirne, ISBN: 978-975-374-320-4 (Nisan 2022) |
Sevinç SAKARYA-MADEN, Hikmet ASUTAY, Selma AKOL-GÖKTAŞ, Rahim ŞENTÜRK (Ed.) (2021) "Dillerin Ülkelerarası Yolculuğu - Dr. Pia Angela Göktürk Anı Kitabı" Trakya Üniversitesi Matbaası Edirne ISBN: 978-625-00-0439-5 (Aralık 2021) |
Şentürk, Rahim (2021): " Almanca Yabancı Dil Sınavı (YDS) Metinlerin Konusal ve Metin Türü Özellikleri Açısından İncelenmesi", "Dillerin Ülkelerarası Yolculuğu- Dr. Pia Angela Göktürk’e Anı Kitabı" (2021) (Ed.) S. SAKARYA-MADEN, H. ASUTAY, AKOL-GÖKTAŞ, Selma, ŞENTÜRK, Rahim, : Trakya Üniversitesi Matbaası - Edirne, ISBN: 978-625-00-0439-5, s. 119-135. (Aralık 2021) |
Şentürk, Rahim. (2021). "YDS Almanca Özgün 5 Deneme Sınavı", Pelikan Yayınevi: Ankara. ISBN: 9786257602129. (Ağustos 2021) |
Sentürk, Rahim (2021). GURBETÇİ RAP: TÜRK-ALMAN RAP METİNLERİNİN İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ: "Göç Yollarında - Altmışıncı Yılında Türk Alman Edebiyatı ve Kültürü" Asutay (Der.) (2021), Paradigma Akademi Yayınları, s. 207-227. (Temmuz 2021) |
Sentürk, Rahim (2020) "Alman Dili ve Edebiyatının İzdüşümleri”; Gurbetçi Rap: Türk-Alman Rap Metinlerinin Dilsel Açıdan İncelenmesi: Asutay (Der.) (2020), Trakya Üniversitesi Yayınları 2030, s. 99-117 (Mart 2020) |
I. Almanca Öğretmenliği Lisans Programı Değerlendirme ve Güncelleme Çalıştayı, Düzenleme Kurulu Üyeliği (Nisan 2021) |
GERDER (Germanists Association) (Mart 2022) |
Asutay, H.; Akol Göktaş, S.; Şentürk, R. & Arabacı Candan, B. (Ed.) (2023). Trakya Germanistik Studien - Band 2, Katastrophe in der Sprache und Literatur. Edirne: Trakya Üniversitesi Yayınevi. ISBN:978-975-374-357-0 (Ekim 2023) |
S. SAKARYA-MADEN & H. ASUTAY & S. AKOL-GÖKTAŞ & R. ŞENTÜRK & B. ARABACI. (2022). "Pandemi ve Sonrası Germanistik". Trakya Üniversitesi Yayınları Edirne – 2022 ISBN: 978-975-374-337-2, Trakya Üniversitesi Yayın No: 288 (Aralık 2022) |
Asutay, H. & S. Akol-Göktaş & B. Arabacı & R. Şentürk (2022) "Trakya Germanistik Studien - Band 1, Digitalisierung in der Sprache und Literatur" Trakya Üniversitesi Matbaası - Edirne, ISBN: 978-605-72018-0-5 (Aralık 2022) (Aralık 2022) |
Sevinç SAKARYA-MADEN, Hikmet ASUTAY, Selma AKOL-GÖKTAŞ, Rahim ŞENTÜRK (Ed.) (2021): "Dillerin Ülkelerarası Yolculuğu - Dr. Pia Angela Göktürk Anı Kitabı" Trakya Üniversitesi Matbaası - Edirne, ISBN: 978-625-00-0439-5 (Aralık 2021) |
5th International Conference on Artificial Intelligence in Education Technology in Barcelona, Spain. (AIET 2024) (Mart 2024) |
Unlimited Educational Services in Turkey (Mart 2024) |
Pelikan Yayınevi: Ankara (Ocak 2024) |
COST: STSM, (2024). Discussion and review of several case studies on the concept of phraseme construction. Santiago de Compostela University in Spain. (Ekim 2024) |
Ulusal » TUBİTAK » Diğer (2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı), 2024-2025. "Yapay Zekâ Araçlarının Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri" Proje Türü : Akademik, Görev : Danışman, Kurum : Trakya Üniversitesi (Mart 2024) |
European Cooperation in Science and Technology (COST) / A Multilingual Repository of Phraseme Constructions in Central and Eastern European Languages, 2023-2027. (Aralık 2023) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı). (2023). DLL 2: Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch? (Yabancı dil Almanca'yı nasıl öğrenirsiniz?). Goethe Institut-İstanbul. (Temmuz 2024) |
Onlineseminar (2024). Generative KI und Fremdsprachenunterricht. Goethe-Institut e.V. Fortbildungszentrum Berlin. (Mayıs 2024) |
Ein kreativer DaF-Unterricht mit KI (küntsliche Intelligenz). (2024).Veranstaltet von Ernst Klett Sprachen. (Nisan 2024) |
Seminar- TUBITAK 2237–A (2024). Validity and Reliability in Measurements Based on Rater Judgments. (Şubat 2024) |
Seminar (2024). Writing and Objective Scoring of Open-Ended Questions. Trakya University Faculty of Education: Edirne. (Ocak 2024) |
Seminar (2024). Artificial Intelligence Tools and Application Examples Used in Education. Sobiad Academy: Türkiye. (Ocak 2024) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - DLL 5: Lernmaterialien und Medien (Eğitim materyalleri ve medya). Goethe Institut-İstanbul. (Ocak 2024) |
Webinar, (2023). Artificial Intelligence Tools and Application Examples Used in Education. Sobiad Türkiye. (Aralık 2023) |
MAXQDA PRO 2024 QUALITATIVE DATA ANALYSIS TRAINING (2023). Trakya University Social Sciences Institute Edirne. (Aralık 2023) |
Authentic assessment: Beyond the Buzz Word and towards Transformative Change. (2023).METASIG - TESOL Turkiye. (Ekim 2023) |
TÜBİTAK 2237-A: Akademide Güncel Öğrenme -Öğretme Yaklaşımları ve Uygulamaları Eğitimi. Eskişehir Teknik Üniversitesi Öğrenme ve Öğretme Gelişimi Birimi (ÖGEB). (Eylül 2023) |
TÜBİTAK - BİDEB 2237-B Araştırma Projeleri Hazırlama ve Yazma Eğitimi. ATA ÖGEM: Erzurum. (Mayıs 2023) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - DLL 6: Curriculare Vorgaben und Unterrichts-planung ( Müfredat gereklilikleri ve ders planlama). Goethe Institut-İstanbul. (Ocak 2023) |
Metasig Forum: "An Overview of Assessing Language Use". Nevşehir Hacı Bektaş'ı Veli Üniversitesi, TESOL-Türkiye. Nevşehir. (Aralık 2022) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - DLL 1: Lehrkompetenz und Unterrichtsgestaltung (Eğitim yetkinliği ve müfredat oluşturma). Goethe Institut-İstanbul. (Aralık 2022) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - DLL 4: Aufgaben, Übungen und Interaktion (Ödevler, alıştırmalar, etkileşim). Goethe Institut-İstanbul. (Aralık 2022) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - DLL 3: Deutsch als fremde Sprache (Yabancı Dil Olarak Almanca). Goethe Institut-İstanbul. (Şubat 2022) |
XV. Uluslararası Türk Germanistik Kongresi Organizasyon Komite Üyesi. (2021). (Ekim 2021) |
Fortbildung (meslek içi eğitim programı) - Blended Learning Kurs B2.2 Goethe Institut-Ankara (Eylül 2021) |
Seminer (2024). Künstliche Intelligenz im Fremdsprachenunterricht: Neue Horizonte für Deutschlehrende. Okyanus Kolejleri, Türkiye. (Eylül 2024) |
Seminer (2024). Der Lehrer ist glücklich, der Schüler ist erfolgreich. Bahçeşehir Koleji, Türkiye. (Ağustos 2024) |
Seminar (2024). Artificial Intelligence Technologies in Education. Trakya University/Edirne. (Mart 2024) |
Webinar (2024). Künstliche Intelligenz trifft auf Fremdsprachenunterricht: Neue Horizonte für Deutschlehrende. Edirne/Türkei. (Şubat 2024) |
Online-Seminar: Foreign Language Teaching and Artificial Intelligence Technologies. Trakya University Faculty of Education. (Aralık 2023) |
Online-Seminer. (2023). Der Einsatz von Künstliche Intelligenz im DaF-Unterricht. (Kasım 2023) |
Online-Seminer. (2023). Kooperative Texterstellung durch Wikis im DaF-Unterricht. (Kasım 2023) |
Effects of Artificial Intelligence on Foreign Language Education. (2023). Discussion. Trakya University Faculty of Education. (Ekim 2023) |
Seminar: "Road Map for German Teacher Candidates: Being Appointed as a Teacher by the Ministry of Education!"Faculty of Education, Trakya University. (Ekim 2023) |
EPDAD, (2022). Akreditasyon Hazırlık Eğitimi Çalıştayı. Çanakkale. (Haziran 2022) |
Seminer: "Spielfilme im DaF-Unterricht" (Mart 2022) |
Seminar: "German Foreign Language Exam Preparation. For German Teacher Candidates. (Mart 2022) |