|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Ural, N., Arabacı Candan, B., Koca, F., & Asutay, H. (2023). “Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik” dergisinin bibliyometrik profili (2013-2019). Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 9(Special Issue), 332-340. |
Sakarya Maden, S., & Ural, N. (2022). Ein Deutsch-Türkischer kontrastiver Blick auf die Sprechabsichten im aktuellen regionalen DaF-Lehrwerk für Gymnasien in der Türkei. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 08(Special Issue), 249-256. |
Köksal, H., Arabacı, B., Ural, N., & Koca, F. (2021). Lernstrategien von Lernenden der Generation Z im Fremdsprachlichen Fernunterricht: Eine Fallstudie. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 23(1), 229-252. https://doi.org/10.26468/trakyasobed.749500 |
Asutay, H., Arabacı Candan, B., Koca, F., & Ural, N. (2023). Yapay Zeka Uygulaması Olarak Makine Öğrenimi ve Yabancı Dil. XX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management. |
Asutay, H., Arabacı Candan, B., Koca, F., & Ural, N. (2023). Yapay Zeka Uygulaması Olarak Makine Öğrenimi ve Yabancı Dil. XX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management. |
Ural, N. (2022). Yüksel Pazarkaya'nın "Gestalte mich als du" Başlıklı Şiirinin Metindilbilimsel Çözümlemesi. M. Seyhan-Yücel, H. Köksal, M. T. Öncü, L. Coşan & H. Asutay (Ed.). Germanistik im digitalen Wandel (s. 214-233) içinde. Trakya Üniversitesi Yayınları. |
Ural, N., & Asutay, H. (2022). Almanca Öğretiminde Söz Varlığı Açısından Grimm Kardeşler'in ve Christian Peitz'ın Masallarının Karşılaştırılması. M. Seyhan-Yücel, H. Köksal, M. T. Öncü, L. Coşan & H. Asutay (Ed.). Germanistik im digitalen Wandel (s. 83-98) içinde. Trakya Üniversitesi Yayınları. |
Ural, N, & Asutay, H. (2021). Pandemi Sürecinde Türkiye'de Almanca Öğretimi Bağlamında Yayımlanmış Makalelerin Eğilimleri. In: S. Kholod, N. Akpınar Dellal & T. Ishchenko (Eds.) Challenges Trends and Equal Opportunities in International Education and Science Practices (pp. 232-248). Chisinau: LAP LAMBERT Academic Publishing. |
Arabacı, B., Ural, N., & Koca, F. (2023). Wie es sich im Wandel der Zeit verändert: Berufliche Selbstporträts von Deutschlehrerkandidat*innen und erfahrenen Deutschlehrenden in der Türkei. XVI. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress. |
Arabacı Candan, B., Ural, N., Koca, F., & Asutay, H. (2023). Afet Döneminde Üniversitelerde Uzaktan Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. |
Koca, F., Ural, N. Arabacı Candan, B., & Asutay, H. (2023). Sorun Odaklı Gençlik Yazını Bağlamında Fukushima Felaketi. In: H. Asutay, S. Akol Göktaş, R. Şentürk, B. Arabacı Candan (Ed.) Trakya Germanistik Araştırmaları (Cilt 2) - Dil ve Edebiyatta Afet (pp. 27-37). Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-975-374-357-0 |
Arabacı Candan, B., Ural, N., Koca, F., & Asutay, H. (2023). Die Darstellung des Erdbebens im Zeichentrickfilm das Dschungelbuch. In: H. Asutay, S. Akol Göktaş, R. Şentürk, B. Arabacı Candan (Ed.) Trakya Germanistik Araştırmaları (Cilt 2) - Dil ve Edebiyatta Afet (pp. 10-18). Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-975-374-357-0 |
Köksal, H., Arabacı, B., Ural, N., & Koca, F. (2023). Abstracts als Textsorte im interdisziplinären Kontext: Ein textlinguistischer Ausblick. T. Balcı, O. A. Öztürk & M. Aksöz (Ed.) Schriften zur Sprache und Literatur VII (S. 56-78) içinde. Konya & İstanbul: Çizgi Kitabevi. ISBN: 978-625-396-051-3. |
Ural. N, & Köksal, H. (2022). Mercedes-Benz Elektrikli Araba Reklamının DAGMAR Modeliyle Analizi. T. Balcı, O. A. Öztürk & M. Aksöz (Ed.) Schriften zur Sprache und Literatur VI (S. 43-49) içinde. Konya & İstanbul: Çizgi Kitabevi. ISBN: 978-605-196-815-5 |
Ural, N., & Seyhan Yücel, M. (2022). Die Beziehung zwischen den Textsorten und den Redewendungen in DaF-Lehrwerken. In: S. Sakarya Maden, H. Asutay, S. Akol Göktaş, R. Şentürk, B. Arabacı (Ed.) Pandemi ve Sonrası Germanistik (pp. 82-90). Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-975-374-337-2 |
Ural, N., & Koca, F. (2022). „Das Virus verbreitete sich immer weiter, es gab kein Zurück“ – eine narratoästhetische Analyse vom Bilderbuch Cori, das Virus reist um die Welt. In: H. Asutay, S. Akol Göktaş, B. Arabacı & R. Şentürk (Ed.) Trakya Germanistik Studien: Digitalisierung in der Sprache und Literatur (Band I) (pp. 219-232). Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-605-72018-0-5 |
Köksal, H., Ural, N., Arabacı, B., & Koca, F. (2022). Die Makrostrukturen von Linguistik-Abstracts am Beispiel von zwei indexierten Zeitschriften im Vergleich. In: S. Sakarya Maden, Ş. Dündar, L. Vural, S. Uyanık, & N. Çevik (Hrsg.) Üniversitemizin 40. Fakültemizin 30. Yılında Eğitim Çalışmaları (64-74) Edirne: Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-975-374-338-9 |
Arabacı, B., Ural, N., Koca, F., & Seyhan Yücel, M. (2022). Textsorten in aktuellen DaF-Lehrwerken auf dem Sprachniveau A1: Eine Textlinguistische Betrachtung. In: S.Sakarya Maden, Ş. Dündar, L. Vural, S. Uyanık, & N. Çevik (Hrsg.) Üniversitemizin 40. Fakültemizin 30. Yılında Eğitim Çalışmaları (120-134) Edirne: Trakya Üniversitesi. ISBN: 978-975-374-338-9 |
Ural, N. (2021). Yabancı Dil Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanımı. H. Asutay (Ed.) Dil Öğretiminde Yeni Teknik ve Yöntemler (s. 145-161) içinde. Çanakkale: Paradigma Akademi. |
Ural, N. (2021). Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretimi Bağlamında Türk-Alman Yazını Yazarı Aygen-Sibel Çelik'in Çocuk ve Gençlik Kitabında Söz Varlığı. H. Asutay (Ed.) Göç Yollarında: Altmışıncı Yılında Türk Alman Edebiyatı ve Kültürü (S. 246-263) içinde. Çanakkale: Paradigma Akademi. ISBN: 978-625-7686-83-9. |
Ural, N., & Asutay, H. (2020). Yazar İhsan Acar'ın Gözünden Almanya'daki Türk Gençlerin Evlilik Konusunda Aileleriyle Yaşadığı Problemler. C. Arslan, M. Tosun & T. F. Uluç (Ed.) Kültürlerarası Etkileşim Bağlamında Dil ve Edebiyat - Prof. Dr. Neşe Onural'a Armağan (S. 267-282) içinde. Konya: Çizgi Kitabevi. |
Arabacı Candan, B., Ural, N., & Koca, F. (2024). Berufliche Selbstporträts von Deutschlehrerkandidat*innen und erfahrenen Deutschlehrenden in der Türkei. Trakya Eğitim Dergisi, 14(1), 287-303. https://doi.org/10.24315/tred.1347345 |
MAXQDA Pro 2024 Nitel Veri Analizi Eğitimi. Trakya Üniversitesi, İSTAR Araştırma Eğitim Danışmanlık. (Aralık 2024) |
Eğitimde Üretken Yapay Zeka ve Önlenemez Paradigma Değişimi - SOBIAD Akademi (Mart 2024) |
DLL 3: Deutsch als fremde Sprache. Fort- und Weiterbildung für Deutsch als Fremdsprache. Goethe Institut Istanbul. (Mart 2024) |
DLL 5: Lernmaterialien und Medien. Fort- und Weiterbildung für Deutsch als Fremdsprache. Goethe Institut Istanbul. (Aralık 2023) |
Goethe-Zertifikat C2: Großes Deutsches Sprachdiplom (GDS) (Fertigkeit Schreiben) (Şubat 2023) |