|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Investigation of the Measurement Invariance of the Social Media Addiction Scale (Eylül 2023) |
UZUN NEZAKET BILGE, AKTAS MEHTAP, AKAY CENK, Measurement and evaluation challenges in distance education: Systematic review and qualitative meta-synthesis, i-manager's Journal of Educational Technology, vol. 19, no. 4, pp. 1-23, 2023 |
PAMUK SAVAS, ALICI DEVRIM, AKTAS MEHTAP, SELVI HÜSEYIN, UZUN NEZAKET BILGE, An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in Pisa 2018, Psycho-Educational Research Reviews, vol. 12, no. 1, pp. 338-349, 2023 |
AKTAS MEHTAP, INVESTIGATION OF MEASUREMENT INVARIANCE OF THE LEADERSHIP STYLE SCALE ACROSS GENDER AND SENIORITY SUB-GROUPS, Uluslararasi Inovatif Egitim Arastirmacisi, vol. 2, no. 2, pp. 157-176, 2022 |
GÖKTÜRK ÖZGE, UZUN NEZAKET BILGE, AKTAS MEHTAP, Performance Scale Development Study for Science-Chemical Laboratory Applications, Online Science Education Journal, vol. 7, no. 2, pp. 72-84, 2022 |
AKTAS MEHTAP, UZUN NEZAKET BILGE, ÖGRETMENLERIN ÖGRENMEYI, GELISIMI IZLEME VE DEGERLENDIRME YETERLIKLERINE YÖNELIK ÖNEM VE ÖZYETERLIK ÖLÇEKLERININ GELISTIRILMESI, KESIT AKADEMI, vol. 28, no. 7, pp. 152-172, 2021 |
AKBAY SINEM EVIN, AKTAS MEHTAP, Multiple Mediation of Self-Esteem, Perception of Social Self-efficacy, and Social Anxiety in the Relationship Between Peer Support and Autonomy in Adolescents, Asian Institute of Research, Education Quarterly Reviews, vol. 4, no. 4, pp. 1-10, 2021 |
AKBAY SINEM EVIN, AKTAS MEHTAP, Academic Responsibility of University Students According to Gender: The Role of Self-Esteem and Life Satisfaction, International Online Journal of Educational Sciences, vol. 12, no. 4, pp. 100-110, 2020 |
UZUN NEZAKET BILGE, ALICI DEVRIM, AKTAS MEHTAP, Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory, European Journal of Educational Research, vol. 8, no. 1, pp. 169-180, 2018 |
UZUN NEZAKET BILGE,AKTAS MEHTAP,asiret semih,yormaz seha, Using Generalizability Theory to Assess the Score Reliability of Communication Skills of Dentistry Students, Asian Journal of Education and Training, vol. 4, no. 2, pp. 85-90, 2018 |
AKTAS MEHTAP,ALICI DEVRIM, EXAMINATION OF SCORING RELIABILITY ACCORDING TO GENERALIZABILITYTHEORY IN CHECKLIST, ANALYTIC RUBRIC AND RATING SCALES, International Journal Of Eurasia SocialSciences, vol. 8, no. 29, pp. 991-1010, 2017 |
ALICI DEVRIM,AKTAS MEHTAP,UZUN NEZAKET BILGE, Lisansüstü Egitime Geçis Mülakat Sinavinda Adaylardan Beklenen Yeterliklerin Belirlenmesi: Standartlastirma Önerisi, I. Uluslararasi Egitimde ve Kültürde Akademik Çalismalar Sempozyumu, Mersin-TÜRKIYE |
UZUN NEZAKET BILGE,AKTAS MEHTAP,ALICI DEVRIM, Ögretmen Adaylarinin Ölçme Düzeyleri Konusundaki Performanslarinin Genellenebilirlik Kurami ile Incelenmesi, 27. Uluslararasi Egitim Bilimleri Kongresi ICES UEBK 2018, pp. 1645-1647, Antalya-TÜRKIYE |
AKBAY SINEM EVIN, AKTAS MEHTAP, Üçlü Çift Ölçegi'ni Türkçeye Uyarlama Çalismasi, 27th International Conference on Educational Science, pp. 3856-3859, Antalya-TÜRKIYE |
AKBAY SINEM EVIN,AKTAS MEHTAP, CINSIYETE GÖRE ÜNIVERSITE ÖGRENCILERINDE AKADEMIK SORUMLULUK DAVRANISI: BENLIK SAYGISI VE YASAM DOYUMUNUN ROLÜ, II. Uluslararasi Akademik Arastirmalar Kongresi |
YALÇIN INCIK EYLEM,AKBAY SINEM EVIN,AKTAS MEHTAP, Ögretmen Adaylarinin Ögrenme Stratejileri ve Güdülenme Düzeylerinin Çesitli Degiskenlere Göre Incelenmesi: Mersin Üniversitesi Örnegi, 26. Uluslararasi Egitim Bilimleri Kongresi, pp. 327-328, Antalya-TÜRKIYE |
AKTAS MEHTAP,YALÇIN INCIK EYLEM, LISE ÖGRENCILERININ AKADEMIK BILGIYE ULASMAK AMACIYLA HANGI BILGI KAYNAKLARINI TERCIH ETTIKLERININ INCELENMESI, II. Uluslar arasi Akademik Arastirmalar Kongresi |
AKTAS MEHTAP,ALICI DEVRIM, Ikili Karsilastirma ve Siralama YargilariylaÖlçekleme Yöntemlerinden Elde Edilen SiralamalarinTutarliliginin Incelenmesi Ögretmenlik Meslek BilgisiDerslerini Önem Düzeyine Göre Ölçekleme Çalismasi, International Conference On Humanities And Cultural Studies |
AKBAY SINEM EVIN,AKTAS MEHTAP,YALÇIN INCIK EYLEM, Üniversite Ögrencilerinde Akademik Yetkinlik veAkademik Sorumluluk Arasindaki Iliskide AkademikGüdülenme ve Algilanan Öz Düzenlemenin AraciRolü, International Conference On Humanities And Cultural Studies, pp. 84-84 |
AKTAS MEHTAP, Disiplinler Ötesi Sinif Disi Egitim, Egiten Kitap, Ankara-TÜRKIYE |
AKTAS MEHTAP, Sosyal ve Beserî Bilimlerde Teori ve Arastirmalar-II, SERÜVEN YAYINEVI, IZMIR-TÜRKIYE |
AKTAS MEHTAP, Sosyal ve Beserî Bilimlerde Teori ve Arastirmalar-II, SERÜVEN YAYINEVI, IZMIR-TÜRKIYE |
AKTAS MEHTAP, ALICI DEVRIM, Egitim Bilimlerinde Teori ve Arastirmalar, SERÜVEN YAYINEVI, IZMIR-TÜRKIYE |
AKTAS MEHTAP, UZUN NEZAKET BILGE, Egitim Bilimlerinde Teori ve Arastirmalar, SERÜVEN YAYINEVI, IZMIR-TÜRKIYE |
BİLİŞSEL TANI MODELLERİ ÜZERİNE BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ (Eylül 2024) |
AKTAS MEHTAP, A Bibliometric Analysis of Scale Development, Bati Anadolu Egitim Bilimleri Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 1273-1292, 2023 |
AKTAS MEHTAP, YALÇIN INCIK EDA, Ortaogretim Ogrencilerinin Akademik Bilgiye Ulasmak Amaciyla Tercih Ettikleri Bilgi Kaynaklarinin Incelenmesi, Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi, vol. 13, no. 27, pp. 377-399, 2019 |
AKTAS MEHTAP, ALICI DEVRIM, Yazilan Hikâyeyi Degerlendirmeye Yönelik Analitik Rubrik Gelistirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalismasi, Mersin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 597-610, 2018 |
AKTAS MEHTAP,UZUN NEZAKET BILGE,ALICI DEVRIM, Farkli Puanlama Anahtarlarinin Güvenirliginin Genellenebilirlik Kurami Ile Incelenmesi, V. ULUSAL EGITIMDE VE PSIKOLOJIDE ÖLÇME VE DEGERLENDIRME KONGRESI |
SOSYAL BILIMLERDE ÖLÇEK GELISTIRME, 2021-2021 |
SAGLIK BILIMLERINDE ÖLÇEK GELISTIRME, 2021-2021 |