|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Yetişkinler İçin Dijital Oyun Bağımlılığı Ölçeği: Türkçe Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması (Haziran 2022) |
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik İyi Oluşları ile Metakognitif (Üstbilişsel) Düşünme ve Ruminatif Düşünce Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelemesi (Şubat 2022) |
Deniz, İ., Göller, L. (2017). Engelli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Aile İşlevselliği ve Evlilik Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, Cilt 03 (2017) Sayı 01, 53-69. (Mart 2017) |
İlbay, A. B., Göller, L., Halmatov, S., Erkeklerin Yaşadığı Yer Değişkeni Bakımından Maskulen – Feminen, Hipokondri ve Sosyal İçedönüklük Tepkileri. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 2016, Cilt 2, Sayı 2, 118-124. (Eylül 2016) |
Göller, L., Öğretmen Adaylarının Bilişsel Çarpıtma, Genel Özyeterlik İnançları ve Başarı/Başarısızlık Yüklemelerinin İncelenmesi, Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 10/3 Winter 2015, p. 477-494, ISSN: 1308-2140, www.turkishstudies.net, DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7547, ANKARA-TURKEY. (Mart 2015) |
Göller, L. , Yapalak, S., (2016) Farklı Alanlardan Öğretmen Adaylarının Akademik Özyeterlik Algıları ve Mesleki Beklentileri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Muğla. (Mayıs 2016) |