» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Sidekli, S., Coşkun, İ. ve Aydın, Y. (2015). Köyde Öğretmen Olmak: Birleştirilmiş Sınıf. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (1), ss.: 311-331. (Haziran 2015)
  • Yavuz, M. ve Coşkun, İ. (2014). Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Zihinsel Engelli Kardeşiyle Vakit Geçirme Durumu. Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 9/8 Summer 2014, p. 295-313. Doi Number :http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7215 (Ekim 2014)
  • Coşkun, İ. Taş, Y. (2014). Zihin Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Yazma Dersine ve Öğretimine İlişkin Görüşleri. Akademik Araştırmalar Dergisi, Yıl: 16, Sayı: 61, s.: 111-136. (Temmuz 2014)
  • Sidekli, S., Coşkun, İ. (2014). Türkü: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 16, Sayı: 1, s: 23-32. (Haziran 2014)
  • Coşkun, İ. ve Boldan, Ö. (2014). Zihinsel Engelliler Öğretmenliği Sertifika Programına Devam Eden Özel Eğitim Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sertifika Programlarının İşlevselliğine İlişkin Görüşleri. Journal of Academic Social Science Studies. Volume 7 Issue 1. p. 303-318. Nisan 2014. Doi number:http://dx.doi.org/10.9761/JASSS2252 (Nisan 2014)
  • Coşkun, İ., Gür, T. ve Aykutlu, H. (2014). Hafif Düzey Zihin Engelli Bireylerin Okuduğunu Anlama Düzeyinin Belirlenmesi ve Yorumlanması Amacıyla Metin Sonrası Çizilen Resimlerin İncelenmesi. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 14, ss: (17-42) (Mart 2014)
  • Coşkun, İ. (2014). Self-Efficacy Perception Of Candidadates’ Turkish And Primary School Education On Turkish Teaching. International Journal of Academic Research-IJAR March Part B. 2014; 6(2), p. 103-107. DOI: dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2014/6-2/B.16 (Mart 2014)
  • Coşkun, İ., Köksal, H. ve Tuğlu, Y. (2014). Türkçe, İngilizce ve Almanca Öğretmen Adaylarının Türkçe Bilgilendirici Metinleri Anlama Becerilerinin İncelenmesi. Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic. Volume 9/3 Winter 2014, p. 375-396, ANKARA-TURKEY. Doi Number :http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.6278 (Mart 2014)
  • Coşkun, İ. ve Erdin, G. (2014). Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerinin İncelenmesi. Akademik Bakış Dergisi. (Kırgız–Türk Sosyal Bilimler Enstitüsü, Celalabat–KIRGIZISTAN) JEL KOD: I-Z1 *** ID:213 K:192, ISSN:1694-528X. Sayı: 41, ss.: 111-128. (Mart 2014)
  • Coşkun, İ., Taşkaya, S. M. ve Bal T. (2013). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Ölçme Değerlendirme Yöntemi Olarak Dikte Çalışmasından Yararlanma Durumları. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Aralık 2013 Cilt: 15 Sayı: 2 sayfa: 1-16. (Aralık 2013)
  • Coşkun, İ. (2013). Turkish language teachers’ stance taking movements in the discourse on globalization and language. Educational Research and Reviews Vol.8(24) , pp. 2286-2294. DOI: 10.5897/ERR2013.1604 (Aralık 2013)
  • Coşkun, İ. (2013) Türkiye ve Bulgaristan’da Okuma Yazma Sürecindeki Öğrencilerin Ürettikleri Yazıların Okunaklılık Bakımından İncelenmesi. Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume: 8/8. 2013, p.357-378 Summer 2013 Doi Number :http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.5429 (Ekim 2013)
  • T.Gur,T.Dilci,İ.Coskun,B.Delican (2013).The impact of note-taking while listening on listening comprehension in a higher education context. International Journal of Academic Research Part B;2013;5(1),93-97. DOI: http://dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2013/5-1/B.16 (Nisan 2013)
  • Gür, T., Coşkun, İ. & Sağlam F. (2013). İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitapları Bütüncesinin Kelime Hazinesini Geliştirme Eğitimi Açısından İncelenmesi. Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume: 8/1 Winter 2013, p.1561-1570, ANKARA-TURKEY. (Ocak 2013)

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • Yavuz, M. ve Coşkun, İ. (2014). Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerde Kendini İzleme Stratejisiyle Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi. 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. 16-18 Ekim 2014-Edirne. (Ekim 2014)
  • Coşkun, I., Tuğlu, Y. (2011). Öğretmen Adaylarının Okuma Becerilerinin Gelişiminin Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi. VI. International Balkan Congress for Education and Science: The Modern Society and Education. Ss. Cyril and Methodius University Faculty of Pedogogy "St. Kliment Ohridski" Ohrid-Macedonia. 29 September-1 October 2011. (Eylül 2011)
  • Coşkun, İ., Sidekli, S. (2009). Ilköğretim 3, 5 ve 8. Sınıf Öğrencilerinde Görülen Yazma Hataları. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Trakya Üniversitesi-Edirne, 1, 2, 3 Ekim. (Ekim 2009)
  • Sidekli, S., Coşkun, İ. (2009). Ilköğretim Üçüncü, Beşinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Becerileri. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Trakya Üniversitesi-Edirne, 1, 2, 3 Ekim. (Ekim 2009)
  • Coşkun, İ. Sidekli, S., Yapalak, S.(2008). The Opinions of The Fifth Grade Students About The Effects of Using Educational Materials on Permanence of Learning, Contemporary Intentions in Education, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Pedagogy Skopje, IV. International Scientific Conference, Ohrid-Macedania, 13, 14, 15 June. (Haziran 2008)
  • Yapalak, S., Coşkun, İ., Sidekli, S. (2008). The Problems That The Teacher Candidates Run Into In Teaching Application Their Suggestions of Solutions, Contemporary Intentions in Education, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Pedagogy Skopje, IV. International Scientific Conference, Ohrid-Macedonia, 13, 14, 15 June. (Haziran 2008)
  • Sidekli, S., Coşkun, İ., Yapalak, S., (2008). The Effects of Environmental Writings on Primary School Third Grade Students’ Reading Understanding, Contemporary Intentions in Education, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Pedagogy Skopje, IV. International Scientific Conference, Ohrid-Macedonia, 13, 14, 15 June. (Haziran 2008)
  • Sidekli S., Coşkun, İ. (2008). İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Hataları ile Konuşma Hataları Arasındaki Benzerlikler ve Anlamaya Etkisi, Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Onsekiz Mart Üniversitesi-Çanakkale, 14-15-16 Mayıs. (Mayıs 2008)
  • Yapalak, S., Coşkun, İ., Sidekli, S. (2008). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Bilgilerinin Sınanması. International Conference on Educational Sciences (ICES ’08), Yakın Doğu Üniversitesi, Gazi Magosa- Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti. (Mayıs 2008)

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Coşkun, İ., Dündar, Ş. ve Parlak, C. (2014). Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (2008-2013). Ege Eğitim Dergisi 2014 (15) 2: 375-396. (Aralık 2014)
  • Gür, T., Coşkun, İ. (2013). Söylem Çözümlemesi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Öğretmenin Toplumdaki Rollerine İlişkin Metafor Algıları. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi. Sayı:2, Yıl: 2013, Sayfa: 91-106. (Mart 2013)
  • Eker, C., Coşkun, İ., (2012). Ders Günlüğü Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarılarına Etkisi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Güz 2012 Sayı 29. (Ekim 2012)
  • Taşkaya, S. M., Coşkun, İ. (2009). Âşık Feymânî'nin Şiirlerinde Eğitim ve Eğitim Unsurları. Selçuk Üniversitesi, Türkiyât Araştırmaları Dergisi (ISSN 1300-5766). Bahar-2009, Sayı: 25, Sayfa: 259-278. (Mart 2009)

Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

  • Kulalı, Ö. ve Coşkun, İ. (2015). Öğretmen Adaylarının KPSS'ye Yönelik Tutumları (MSKU Örneği). 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. 21-23 Mayıs 2015. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bartın/Türkiye. (Mayıs 2015)
  • Doğanay, M., Kara, H. ve Coşkun, İ. (2015). Sınıf Öğretmeni: Mesleğimi Seviyor Muyum? Neden Seçtim? 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. 21-23 Mayıs 2015. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bartın/Türkiye. (Mayıs 2015)
  • Sidekli, S., Aydın, Y. ve Coşkun, İ. (2015). Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim: İyi Örnekler. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. 21-23 Mayıs 2015. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bartın/Türkiye. (Mayıs 2015)
  • Sidekli, S., Coşkun, İ. (2012). Hikâye haritası yöntemiyle hikâye yazma becerisinin geliştirilmesi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi. Rize 24, 25, 26 Mayıs (Özeti basılan). (Mayıs 2012)
  • Coşkun, İ., Sidekli, S. (2012). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılarının Metinsellik Ölçütleri Bakımından İncelenmesi (Nitel Bir Çalışma) (özeti basılan) (Mayıs 2012)
  • Coşkun, İ., Taşkaya, S. M., Bal, T. (2011). Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Ölçme Değerlendirme Yöntemi Olarak Dikte Çalışmasından Yararlanma Durumları. 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas. (5,6,7 Mayıs). (Mayıs 2011)
  • Coşkun, İ., Aladağ, S. (2009). Fiziksel veya Zihinsel Engeli Olmadığı Halde Okuma Yetersizliği Görülen Bir Öğrencinin Okuma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma, VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Osman Gazi Üniversitesi-Eskişehir, 21, 22, 23 Mayıs. (Mayıs 2009)
  • Yel, S., Coşkun, İ., Aladağ, S. (2009). İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Osman Gazi Üniversitesi-Eskişehir, 21, 22, 23 Mayıs. (Mayıs 2009)
  • Sidekli S., Coşkun İ., Gökbulut Y. (2008). İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının Nedenleri ve Anlamaya Etkisi, VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Onsekiz Mart Üniversitesi-Çanakkale, 2-3-4 Mayıs. (Mayıs 2008)
  • Sidekli S., Coşkun İ., Gökbulut Y. (2008). İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerileri, VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Onsekiz Mart Üniversitesi-Çanakkale, 2-3-4 Mayıs. (Mayıs 2008)
  • Bulut, P., Coşkun, İ. (2008). Eğitim Fakültelerinde Kullanılan Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Kitaplarının Basılı Materyallerde Bulunması Gereken Tasarım İlkelerine Uygunluk Açısından Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Onsekiz Mart Üniversitesi-Çanakkale, 2-3-4 Mayıs. (Mayıs 2008)
  • Kaya, N., Coşkun, İ., Duran, S. (2007). Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersi ve İlköğretim Birinci Sınıftaki Ses Temelli Cümle Yöntemine Dayalı İlk Okuma Yazma Etkinlikleri Hakkındaki Beklentileri ve Algılayış Düzeyleri. VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Anadolu Üniversitesi-Eskişehir, 27-28-29 Nisan. (Poster Bildiri) (Nisan 2007)

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Coşkun, İ. (2015). İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Gelişim Özellikleri ve Bu Özelliklerin İlkokuma-Yazma Öğretimi İle İlişkisi. İlkokuma Yazma Öğretimi içinde (Ed.: Ömer Yılar). Ankara: Pegem Akademi. (Eylül 2015)
  • Sidekli, S. ve Coşkun, İ. (2014). Yapılandırmacılık ve Okuma Yazma. Türkçe İlkokuma Yazma Öğretimini içinde, (Ed.: Metin Elkatmış). Ankara: Maya Akademi Yayıncılık. (Eylül 2014)
  • Coşkun, İ. (2014). Ses Temelli Cümle Yöntemi. Türkçe İlkokuma Yazma Öğretimini içinde, (Ed.: Metin Elkatmış). Ankara: Maya Akademi Yayıncılık. (Eylül 2014)
  • Coşkun, İ (2014). Dil Öğretimi. Muamber Yılmaz (Ed.). Yeni Gelişmeler Işığında Türkçe Öğretimi (içinde, s: 1-15). Ankara: Pegem Akademi. (Ocak 2014)

Yapılan Hakemlikler

  • Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi (4 makaleye)
  • Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (2 makaleye)
  • Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (1 makaleye)
  • Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (4 makaleye)
  • World Applied Sciences Journal (2 makaleye)
  • Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (1 makaleye)
  • Educational Research and Review (2 makaleye)
  • Route Educational & Social Science (4 makaleye)
  • British Journal of Education, Society & Behavioural Science (1 makaleye)
  • Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. (1 makaleye)
  • Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. (1 makaleye)
  • Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi. (1 makaleye)
  • Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). (1 Makaleye)
  • Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-2013 (3 makaleye)

Projeler

  • "Tübitak İçin Araştırma Proje Önerisi Hazırlama ve Yürütme Uygulamalı Eğitimi". TÜBİTAK-Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı. Edirne 26, 27, 28 Aralık 2014 (3 Gün). Katılımcı. (Proje Tamamlandı). (Aralık 2014)
  • “Alakır Çayı Vadisi ve Çevresi Doğa-Bilim Kampı-ll.” TÜBİTAK-Mersin Üniversitesi Rektörlüğü. Antalya, 01- 10 Haziran 2014 (10 gün). Uzman-Katılımcı. (Proje tamamlandı.) (Haziran 2014)
  • "Demokrasi Kuşağı" - Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Projesi. Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi - T.C. Milli Eğitim Bakanlığı. Edirne İli İzleme Uzmanı. (Proje devam ediyor) (Ekim 2013)
  • “Learning of The Application of Project Based Learning Approach in EU Countries by Teachers Which Will Be Epmloyed in The Educational Institutions” Project Number: 2008-1-TR-LEO02-01690, Certificate Number: EU08139, Date: 01.02.2009-21.02.2009 (20 days), Location: Frankfurt am Main / Germany. (Tamamlandı) (Şubat 2009)

» Verdiği Dersler

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim (Lisans)

Dil Becerilerine Yönelik Nitel Veri Toplama ve Analiz Uygulamaları (Doktora)

İlkokuma Yazma Öğretimi (Lisans)

Seminer (Yüksek Lisans)

Strateji Temelli Okuma Yazma Öğretimi (Yüksek Lisans)

Türkçe I: Yazılı Anlatım (Lisans)

Türkçe Öğretimi (Lisans)

Türkiye Eğitim Sistemi (Yüksek Lisans)