» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • Ekici, G. (2024). Web-based Acceptance and Commitment Therapy interventions for university students: A systematic review, 15th International Balkan Education and Science Congress, Sunny Beach, Bulgaria. (Ekim 2024)
  • Ekici, G., & Barutçu Yıldırım, K. F. (2024). Investigating the predictive roles of perceived stress, valuing, cognitive defusion, and mindfulness on academic procrastination: An Acceptance and Commitment Therapy perspective, International Education Congress (EDUCongress 2024), Diyarbakır, Türkiye. (Eylül 2024)
  • Ekici, G. & Kaçak, T. (2024) The relationship between teacher stress and job satisfaction with the mediator role of teacher self-efficacy: International evidence from PISA2022, XI. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2024), Kocaeli, Türkiye. (Mayıs 2024)
  • Pulat, M., Ekici, G., & Barutçu Yıldırım, K. F. (2023). Creativity in online counseling, International Education Congress (EDUCongress 2023), Ankara, Türkiye. (Eylül 2023)

Ulusal Konferans ve Sempozyumlar

  • Tunç, R., Ekici, G., Ertürk, E., & Donat-Bacıoğlu, S. (2023). Afet ve Psikososyal Destek Birimini güçlendirme alt yapı projesi: Trakya Üniversitesi PDR Merkezi örneği, 11. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye. (Ekim 2023)

Sertifikalar

  • Kriz, Travma ve Yas Psikoterapisi Eğitimi - Gülsüm Tangız Psikoloji Eğitim Akademisi (Mart 2024)
  • Kabul ve Kararlılık Terapisi Uygulayıcı Eğitimi - Gülsüm Tangız Psikoloji Eğitim Akademisi (Şubat 2024)

» Projeler

Uluslararası » Erasmus » Diğer

Click no Bullying - Erasmus+ KA210 Youth Project, 2024
Proje Türü : Diğer     Görev : Araştırmacı     Kurum : TRAKDOSK

Ulusal » Diğer » Diğer

Afet ve Psikososyal Destek Birimini Güçlendirme Projesi
Proje Türü : Altyapı     Görev : Araştırmacı     Kurum : Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi