|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Ekici, G. (2024). Web-based Acceptance and Commitment Therapy interventions for university students: A systematic review, 15th International Balkan Education and Science Congress, Sunny Beach, Bulgaria. (Ekim 2024) |
Ekici, G., & Barutçu Yıldırım, K. F. (2024). Investigating the predictive roles of perceived stress, valuing, cognitive defusion, and mindfulness on academic procrastination: An Acceptance and Commitment Therapy perspective, International Education Congress (EDUCongress 2024), Diyarbakır, Türkiye. (Eylül 2024) |
Ekici, G. & Kaçak, T. (2024) The relationship between teacher stress and job satisfaction with the mediator role of teacher self-efficacy: International evidence from PISA2022, XI. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2024), Kocaeli, Türkiye. (Mayıs 2024) |
Pulat, M., Ekici, G., & Barutçu Yıldırım, K. F. (2023). Creativity in online counseling, International Education Congress (EDUCongress 2023), Ankara, Türkiye. (Eylül 2023) |
Tunç, R., Ekici, G., Ertürk, E., & Donat-Bacıoğlu, S. (2023). Afet ve Psikososyal Destek Birimini güçlendirme alt yapı projesi: Trakya Üniversitesi PDR Merkezi örneği, 11. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye. (Ekim 2023) |
Kriz, Travma ve Yas Psikoterapisi Eğitimi - Gülsüm Tangız Psikoloji Eğitim Akademisi (Mart 2024) |
Kabul ve Kararlılık Terapisi Uygulayıcı Eğitimi - Gülsüm Tangız Psikoloji Eğitim Akademisi (Şubat 2024) |