|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Ulker-Demirel, E.; Yuruk-Kayapinar, P. & Kayapinar, O. (2021). "The role of consumer ethnocentrism on boycott behaviour: What if a domestic business behaves egregiously?", Canadian Journal of Administrative Sciences, Vol. 38, No.4, pp. 354-368. https://doi.org/10.1002/cjas.1600. (Aralık 2021) | 5 ATIF |
Ulker-Demirel, E. & Ciftci, G. (2020). A systematic literature review of the theory of planned behavior in tourism, leisure and hospitality management research, Journal of Hospitality and Tourism Research, 43, 209-219. (Haziran 2020) | 138 ATIF |
Ulker-Demirel, E. & Yildiz, E. (2020). The Effects of Audience's Attitudes on Actor, Character, Movie and Product Placement on the Brand Attitude, Istanbul Business Research, Vol. 19 (2). (ESCI - Emerging Sources Citation Index). (Kasım 2020) | 6 ATIF |
Ülker-Demirel, E. (2020).Yabancı Turistlerin Unutulmaz Turizm Deneyimleri Üzerine Netnografik Bir Araştırma: Gelibolu Yarımadası Örneği, Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergisi, 9 (1), 67-90. (Haziran 2020) | 4 ATIF |
Ulker-Demirel, E., Akyol, A. and Golbasi Simsek, G., "Marketing and Consumption of Art Products: The Movie Industry", Arts and the Market, Vol. 8, Iss. 1, ISSN: 2056-4945 (ESCI - Emerging Sources Citation Index) (Mart 2018) | 34 ATIF |
Yiıldız,E., Ulker-Demirel, E. "Measuring the Effects of Brand Authenticity Dimensions on Word-Of-Mouth Marketing Via Brand Image Using Structural Equation Modeling", International Journal of Business and Social Science, Vol. 8, No. 3 (Mart 2017) | 11 ATIF |
Ulker-Demirel, E., "Arts as A Consumption Good and It Is Relations with Marketing: A Literature Review", XVI. International Association of Social Science Research, Prizren, Kosova. (Mayıs 2018) |
Ulker-Demirel, E.; Yıldız, E. "Audience Evaluations and Attitudes Toward Product Placement", 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Vienna, Austria. (Mayıs 2018) |
Ulker-Demirel, E. and Demirel, E. "Sharing Economy And Collaborative Consumption For Economic Sustainability", 8th International Conference on Governance, Fraud, Ethics and Social Responsibility, Mount Allison University, Sackville/Canada (Temmuz 2017) |
Ulker Demirel, E. "Finansal Bir Yatırım Aracı Olarak Sanat ve Türk Sanat Piyasası", International Congress on Economic Researches and Financial Markets, Edirne, Turkey (Mayıs 2017) |
Ulker-Demirel, E. & Akyol, A. "Movie Industry & Marketing Concept" 2nd International Conference of Development and Economy, Thessaloniki, Greece. (Haziran 2016) |
Ulker, E., ‘’Marketing Ethics in terms of Promotional Activities’’, 3rd International Student Conference on Governance, Fraud, Ethics and Social Responsibility, Cappadocia, Turkey. (Haziran 2011) |
Ulker-Demirel, E., "The Features of New Communication Channels and Digital Marketing", in Handbook of Research on Narrative Advertising (Ed. Recep Yilmaz), IGI GLOBAL: USA. (Haziran 2019) | 2 ATIF |
Ulker-Demirel, E., "Changing Generations, Changing Consumers and Transformation of Advertising Narrative", in Handbook of Research on Narrative Advertising (Ed. Recep Yilmaz), IGI GLOBAL: USA. (Haziran 2019) |
Ulker-Demirel, E., "Development of Digital Communication Technologies and the New Media", in Handbook of Research on Narrative Advertising (Ed. Recep Yilmaz), IGI GLOBAL: USA. (Haziran 2019) | 3 ATIF |
Ülker-Demirel, E. (2019). Zaman İçinde Markaları Yönetmek. Stratejik Marka Yönetimi-Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Çeviri Ed. Doç. Dr. Aykan Candemir). Nobel Akademik Yayıncılık (Şubat 2019) |
Ulker-Demirel, E. & Demirel, E. "Green Marketing and Stakeholder Perceptions". Handbook of Research on Waste Management Techniques for Sustainability, IGI GLOBAL: USA, DOI: 10.4018/978-1-4666-9723-2.ch004 (Şubat 2016) | 2 ATIF |
Ulker-Demirel, E., "Relationship Between Movie Industry and Marketing With Respect To Cultural Economy", Chapter 28, ''Handbook of Research on Developing Sustainable Value in Economics, Finance, and Marketing'', IGI Global: USA, DOI: 10.4018/978-1-4666-6635-1 (Ocak 2015) |
Ulker-Demirel, E. Ülke İmajının Satın Alma İstekliliği Üzerindeki Etkisinde Tüketici Yakınlığı, Ürün- Ülke İmajı ve Ürün Yargılarının Aracılık Rolü, İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (2), 1225-1238. (Haziran 2020) | 4 ATIF |
Demir, S. ve Ulker-Demirel, E. (2019). Bir Deneyimi Unutulmaz Kılan Unsurlar Nedir? Unutulmaz Turizm Deneyimi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (2), 661-682. (Aralık 2019) | 11 ATIF |
Çokbilen-Erdoğan, E., Ülker-Demirel, E., Yıldız, E. (2018). Turistik Tatminin Destinasyon Imajı ve Subjektif Bilgi Aracılığıyla Ağızdan Ağıza Pazarlama Üzerindeki Etkilerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi, Öneri Dergisi, 13 (50), pp. 211-228. (Temmuz 2018) | 10 ATIF |
Ülker-Demirel, E. & Yıldız, E. "Marka Özgünlüğünün, Marka Tercihi, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkileri: Bilgisayar Markaları Üzerine Bir Araştırma", Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi, 44(21). (Temmuz 2015) | 17 ATIF |
Gonenc Guler, E. and Ulker, E., Political Marketing and a Case Study: Barack Obama’, 2010, E-Journal of New World Sciences Academy, 5, 2, 93-107. | 6 ATIF |
Ulker-Demirel, E. & Yıldız, E. "Marka Özgünlüğünün Marka Tercihi, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi ". 20. Ulusal Pazarlama Kongresi- Eskişehir. (Haziran 2015) |
Ülker-Demirel, E. (2021). Reklamda Yaratıcılık ve Tasarım. Reklamcılığın Evrimi –Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler (Ed. Eda Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Duygu Talih Akkaya). Gazi Kitabevi: Ankara. (Eylül 2021) |
Ülker-Demirel, E. (2021). Sosyal Medya Platformları (Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü, Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, Ed. Talih Akyaka, D. & Özhan, Ş.), Gazi Kitabevi: Ankara. (Ağustos 2021) |
Ülker-Demirel, E. ve Uzun, Ö. (2018). Postmodern Pazarlama, Pazarlamada Güncel Gelişmeler (Ed. Altuğ, N. ve Özhan, Ş.). Nobel Yayıncılık: Ankara. (Aralık 2018) |
Ülker-Demirel, E. (2018). Sanat Pazarlaması, Pazarlamada Güncel Gelişmeler (Ed. Altuğ,N ve Özhan, Ş.). Nobel Yayıncılık: Ankara. (Aralık 2018) |
Turgay ŞERMET, "Covid-19 Pandemisinin Müşteri Deneyimi Üzerine Etkisi: Turistlerin Bakış Açısından Otel İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme" (Kasım 2021) |
Esra KURT, "Turizm Destinasyonlarındaki Yerel Halkın Gözünden Kalabalık ve Aşırı Turizm: Bozcaada Örneği" (Ekim 2021) |
Süreyya ÖZÇELİK, "Tüketici Düşmanlığı ve Etnosentrizmin Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisine Yönelik Turizm Literatürü Kapsamında İçerik Analizi" (Ekim 2021) |
Damla KAHRAMAN YUMURTACI, Türkiye'de Deneyim Kavramına Yönelik Olarak Turizm Alanında Yayınlanan Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İçerik Analizi (Mart 2021) |
Nteria FERAT OGLOU, Etkinlik Turizmi Kapsamında Ziyaretçilerin Etkinliklere Katılım Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma: İskeçe Festivali Örneği. (Eylül 2020) |
Gülsever İLYASOĞLU, Duyusal Öğelerin Algılanan Değer ve Satın Alma Sonrası Davranışları Üzerindeki Etkisi: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma (Ocak 2019) |
Seda DEMİR, Kuşaklar Açısından Unutulmaz Turizm Deneyimleri Algısının Satın Alma Sonrası Davranışlar Üzerindeki Etkisi (Temmuz 2018) |
Association for Consumer Research (ACR) |
American Marketing Association (AMA) |
European Marketing Academy (EMAC) |
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği (PPAD) |
Arts and the Market (ESCI-Indexed) - Yayın Danışma Kurulu Üyeliği |
European Journal of Marketing |
Beykoz Akademi Dergisi (Ocak 2019) |
Arts and the Market (ESCI) (Kasım 2018) |
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi (Ekim 2018) |
Journal of Business Research - Turk / İşletme Araştırmaları Dergisi (ISARDER) (Eylül 2018) |
23. Ulusal Pazarlama Kongresi - Hakemlik (Haziran 2018) |
Istanbul Business Research (ESCI) - (2020) |
Üstün Hakemlik Ödülü / Outstanding Reviewer Award / Emerald - Arts and the Market (Eylül 2024) |
2219- TUBİTAK Doktora Sonrası Araştırma Bursu |
TUBİTAK - Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı (UBYT) - "A systematic literature review of the theory of planned behavior in tourism, leisure and hospitality management research" Makalesi UBYT Kapsamında Teşvik Edilmiştir. |
Highly Commended in the 2019 Emerald Literati Awards (Emerald Publishing) - Marketing and Consumption of Art Products: The Movie Industry (Arts and the Market, 2018) Makalesi İle (Ağustos 2019) |
Sanat ve Sanat Pazarlaması - Konuşmacı / TRKPA TV (Türkiye Pazarlama Akademisyenleri ve Uygulamalacıları Televizyonu) (YouTube) (Mart 2015) |