|
Personel CV`si Yazdır |
|
Personel CV`si Yazdır |
Selçioğlu, D.E; Kocabaş, A;.(2009).Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Müzik Başarılarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi, Sciences, vol. 1, ıssue 1, p.1295-1301. (ELSEVIER) |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2023). Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterliklerine Etkisi (Kırsalda Eğitim Çalışması). XI. EPOK 2023 Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26-28 Ekim 2023, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (Özet Bildiri- Sözlü Sunum) (Ekim 2023) |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2019). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Müzik ve Matematik İlişkisine Dair Metaforik Algıları. Disiplinlerarası Yaklaşımda Uluslararası Matematik ve Müzik Kongresi (Yayımlanmış bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6236124) (Haziran 2019) |
Selçioğlu Demirsöz, E.,Uzunoğlu Yegül, B. (2018). İlkokul Öğrencilerinin Müzikli Masallar ve Çocuk Hakları Temasıyla Gerçekleşen Drama Şenliği’ne İlişkin Görüşleri. 13. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4982983) |
Selçioğlu Demirsöz E. (2016). “Masallar ve bilim” temasıyla gerçekleşen drama şenliği bir mikro öğretim çalışması,. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Tam makale yayımlanmış bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4986221) |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2016). Yapılandırmacı öğrenme ortamı perspektifinden “oyun ve ders” dersinin öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4986268) |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2014). Öğretmen Adaylarının Drama Dersine ve Ders Sürecinde Kendilerine Yönelik Görüşleri. 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4986283) (Ekim 2014) |
Selçioğlu, D.E. (2011). Yaratıcı Dramanın Öğretmen Adaylarının Demokratik Tutumları Üzerindeki Etkisi, İstanbul Üniversitesi Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Sempozyumu Kitabı, sayfa:60-67. |
Selçioğlu, D. E.; Kocabaş A.; Butuner, İ.(2009).The Relationship Between Multiple Intelligences and Teaching Music Course Success of Class Teacher Candidates, The First International conference of Living Theorists “Howard Gardner” 23-24 May 2009 Mehmet Akif Ersoy University, Burdur |
Selçioğlu, D.E.(2008). Yaratıcı Dramanın Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri Üzerindeki Etkisi, 13th. Internetional Congress of Drama in Education, Ankara Üniversitesi, 21-23 Kasım 2008 |
Küçükkaragöz, H; Selçioğlu, D.E.(2007). Öğretmen Adaylarında Duygusal Zeka ve Yaratıcı Drama, Ege Üniversitesi Uluslararası Duygusal Zeka Sempozyumu, İzmir, 7-9 Mayıs 2007 |
Kocabaş, A; Selçioğlu, E; Şara, P; İşeri, H.(2006). Türkiye, Kanada, Amerika, Hollanda ve İngiltere Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Modelleri, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi III. Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu |
Selçioğlu Demirsöz, E, (2019). Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bölüm adı:(Üstbiliş ve Öğrenme) Pegem Akademi, Editör:Saracaloğlu Asuman Seda, Küçükoğlu Adnan, Basım sayısı:3, Sayfa Sayısı 396, ISBN:978-605-364-986-1, (Yayın No: 4982958) (Şubat 2019) |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2018). Balkan Eğitim Araştırmaları, Bölüm adı:(”Masallar ve Bilim” Temasıyla Gerçekleşen Drama Şenliği: Bir Mikro Öğretim Çalışması), Trakya Üniversitesi, Editör:Asutay Hikmet, Ergin Demirali Yaşar, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 478, ISBN:978-975-374-201-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4982930) |
Selçioğlu Demirsöz, E.(2014). Bilişüstü Farkındalık ve Geliştirilmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(2), 112-123. ( Derleme Makale) (Yayın No: 4986387) (Temmuz 2014) |
Selçioğlu, D.E; Kocabaş, A;.(2008). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Müzik Başarılarıyla Duygusal Zekaları Arasındaki İlişki, Milli Eğitim Dergisi, sayı:18, sayfa:162-174 |
Gürşimşek, I; Ekinci, V.D; Selçioğlu, D.E.(2008). Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişki, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, yıl:8 sayı:16, sayfa:1-11 |
Kocabaş, A; Selçioğlu, E.(2006). İlköğretim Okulları 4. ve 5. Sınıflarında Müzik Dersinin Gerçekleşme Düzeyi ve Öğrencilerin Beklentilerine İlişkin Görüşleri, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt:1, sayı:19, sayfa:58-68 |
Kocabaş,A; Selçioğlu,E; Susar,F.(2006).Sınıf Öğretmenliği Lisansüstü Öğrencilerinin Programa Yönelik Tutumları ve Problem Çözme Becerilerinin Karşılaştırılması, Eğitim ve Bilim Dergisi, cilt:31, sayı:142, sayfa:26-34 |
Kocabaş, A. & Selçioğlu, E. (2003). “İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Müzik Dersinin Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Öğrenci Görüşleri”, Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Güzel Sanatlar Eğitimi Özel Sayı, Sayı:8 Sayfa:139-155, Erzurum. |
Selçioğlu Demirsöz, E. (2012). “Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları Üzerinde Yaratıcı Dramanın Etkisi ”, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı, 116, 24-26 Mayıs, Rize |
Selçioğlu, D.E. (2010). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Köy Enstitülerine Yönelik Algıları, Kastamonu Üniversitesi Kuruluşunun 70. Yılında Bir Toplumsal Değişim Projesi Olarak Köy Enstitüleri Sempozyumu Kitabı, sayfa:452-472. |
Selçioğlu,E; Kocabaş, A.(2006). Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı İşbirlikli Öğrenmenin Müzikte Erişi ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri, Ankara:Gazi Üniversitesi, Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı cilt:1, sayfa: 522-535 |
Selçioğlu,E.(2006).Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle İşlenen Müzik Dersinin Öğrencilerin Zeka Alanlarına Etkisi ve Öğrenciler İçin Geliştirilmiş Çoklu Zeka Ölçeği, Ankara:Gazi Üniversitesi, Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı cilt:1, sayfa:550-564 |
Kocabaş, A. Selçioğlu E. (2003). İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Müzik Dersinin Gerçekleşme Düzeyi ve Öğrencilerin Müzik Dersinden Beklentilerine İlişkin Algıları, IV. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Cumhuriyetin 80. Yılında Disiplinlerarası Bakışla Türkiye' de Çocuk Kongresi, 15-17 Ekim 2003, Ankara. (Özet bildiri- Sözlü Sunum) (Ekim 2003) |
CİNCİOĞLU ŞAHİN, (2017). Özel gereksinimi olmayan öğrencilerin oyuna katılma sürecinde kaynaştırma öğrencilerine yönelik algıları, Trakya Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Engelli Çalışmaları AnaBilim Dalı (Tamamlandı) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği |
AVRUPA BİRLİĞİ PROJESİ: “Citizenship Education Between Universalism and Particularizm” Proje Koordinatörü: Prof. Dr. Canan Balkır Dokuz Eylül Üniversitesi (Hizmet Projesi, 2009). |
TÜBİTAK PROJESİ: “Matematik Eğitiminde Müziğe Dayalı Materyal Geliştirme”, Proje Koordinatörü: Prof. Dr.Ayfer Kocabaş, Dokuz Eylül Üniversitesi (Araştırma Projesi, 2007-2008). |
DRAMA PROJESİ: Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri İle Yaratıcı Dramanın İlişkisi Üzerine Bir Araştırma (Ankara Oluşum Drama Enstitüsü 2005-2006) |
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği tarafından düzenlenen “ Köy Enstitüleri Aydınlanması Işığı Altında Eğitimde Yeni Arayışlar” başlıklı makale yarışmasına katılım. (Türkiye 2. liği, 2002) |
OM Eğitim ve Sanat Eğitimde Oyun, Oyunlaştırma ve Eğitsel Oyun Tasarımı (Nisan 2023) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği Orff-Schulwerk İle Tanışma 2 Orff Schulwerk yaklaşımına göre ders planları geliştirme (Nisan 2023) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği Ukulele İle Popüler Çocuk Şarkıları -1 (Şubat 2023) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği Orff-Schulwerk İle Tanışma 1 Orff Schulwerk yaklaşımının derslerde kullanımı (Aralık 2022) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği Zincir Kurs Modül 3 Şarkı Söylemek İçin yaratıcı yollar , şarkı ve oyun (Uluslararası Çevrimiçi Atölye) (Aralık 2021) |
Anadolu Orff-Schulwerk Derneği Model Kurs "Abracadabra!" 03-12 yaş çocuklar için müzik öğretiminde pedagojik modeller (Uluslararası Çevrimiçi Atölye) (Haziran 2021) |
P. Bruegel Resimleri Üzerinden Disiplinler Arası Yaklaşım ve Yaratıcı Drama ile İlkokul Kazanımları, İlkokul Kazanımlarının yaratıcı drama yöntemi ile işlenmesinde sanat eserlerinin kullanımı, Çağdaş DramaDerneği Muğla Temsilciliği, Sertifika, 20.03.2021 -21.03.2021 (Ulusal Çevrimiçi Atölye) (Mart 2021) |
Kelimeden Doğaçlamaya, Yaratıcı drama yöntemi doğaçlama tekniği, Çağdaş Drama Derneği TrabzonTemsilciliği, Sertifika, 07.03.2021 -07.03.2021 (Ulusal Çevrimiçi Atölye) (Mart 2021) |
Müze ve Yaratıcı Drama, Müzelerde yaratıcı drama uygulamaları, Çağdaş Drama Derneği Trabzon Temsilciliği, Sertifika, 06.03.2021 -06.03.2021 (Ulusal Çevrimiçi Atölye) (Mart 2021) |
Patrice Baldwin Atölyesi 2, Resimli Kitaplarla Dramayı Kullanma- Küresel Konuları Keşfetmek İçin Dramayı Kullanma, Çağdaş Drama Derneği Ankara , Sertifika, 27.03.2021 -28.03.2021 (Uluslararası Çevrimiçi Atölye) (Mart 2021) |
Patrice Baldwin Atölyesi 1, Düşünme İçin Drama- Konuşma Yazma İçin Drama, Çağdaş Drama Derneği Ankara , Sertifika, 24.03.2021 -25.03.2021 (Uluslararası Çevrimiçi Atölye). (Mart 2021) |
İlkokulda Drama, İlkokul programındaki derslerin işlenmesinde drama yönteminin kullanılması, Çağdaş Drama Derneği Hatay Temsilciliği, Sertifika, 27.02.2021 -28.02.2021 (Ulusal Çevrimiçi Atölye) (Şubat 2021) |
Pamela Bowell Atölyesi, Süreçsel Dramada Planlama, Çağdaş Drama Derneği, Sertifika, 06.02.2021 -07.02.2021 (Uluslararası Çevrimiçi Atölye). (Şubat 2021) |
Çağdaş Drama Derneği Çevrimiçi Drama Etkinlikleri Tasarlama ve Uygulama (Şubat 2021) |
Storygami, Oyun ve Drama, Yaratıcı drama, oyun ve storygami, Çağdaş Drama Derneği Trabzon Temsilciliği, Sertifika, 04.12.2020 -04.12.2020 (Ulusa Çevrimiçi Atölye) (Aralık 2020) |
Selçioğlu, E. (2004). İlköğretimde Yaşanan Sorunlar, Yeniden İmece Dergisi, Yıl:2 Sayı:6 |
Selçioğlu, E. (2004). Aktif Öğrenme Sürecinde Ölçme Değerlendirme ve Köy Enstitüleri Karşılaştırılması, Yeniden İmece Dergisi, Yıl:1 Sayı:3 |
Selçioğlu, E.(2001).Köy Enstitüleri ve Yeni Arayışlar “Cumhuriyetimizin En Önemli Eğitim Projesi Modeli: Köy Enstitüleri” İzmir: Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Yayınları (Kitap içinde makale) |