» Biyografi

Uzunköprü/Edirne doğumlu olan Dr. Cüneyt BOZER Edirne Anadolu Lisesi ve Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun olmuştur. Anatomi Anabilim Dalında doktora eğitimini tamamlayarak PhD unvanı almıştır. Anatomi uzmanlığının yanı sıra Yeditepe Üniversitesinde katıldığı kurs ile Sağlık Bakanlığı onaylı Akupunktur Tedavisi Uygulama Sertifikası almıştır. Diğer Tamamlayıcı Tıp yöntemleri olan Mezoterapi, Nöral Terapi ve Manuel Terapi de uygulamaktadır.

» Eğitim Durumu

» Akademik Unvanlar

» Akademik ve İdari Görevler

» İş Tecrübesi

» Yayınlar

SCI-SSCI veya SCI Expanded Kapsamındaki Yayınları

  • Cığalı B.S., E. Uluçam ve C. Bozer, “3D motion analysis of hip, knee and ankle joints during gait for 7-11 aged children”. Balkan Med. J. 28(2), 197-201. (Ekim 2011)
    2
    ATIF
  • Çolak A., A. Yılmaz, N. Süt, D. Memiş, E. Uluçam, B.S. Cığalı ve C. Bozer, “Investigation of the availability of tongue movements in Mallampati classification”. Saudi Med J. 32(6), 607-611.
    2
    ATIF
  • Bozer C., O.B. Öztürk ve H. Ozan, “The infra-optic course of the anterior cerebral arteries: an anatomic case report”. Surg Radiol Anat, 31(2), 149.
    1
    ATIF
  • Uluçam E, A. Yılmaz, B.S. Cigali, C. Bozer ve L. Elevli, “Middle colic artery arising directly from aorta as a middle mesenteric artery”. Trakya Üniv. Tıp Fak. Derg. 26(1), 87-89
  • Yılmaz A., C. Bozer, E. Uluçam ve O. Taşkınalp, “An anomaly of flexor muscles of the fifth (little) finger of the hand: an anatomical case report”. Clinics. 64(11), 1133-1135.
  • Cigali B.S., E. Uluçam ve C. Bozer, “Accessory inferior thyroid artery and internal thoracic artery originating from the thyrocervical trunk”. Anatomical Science International. 83(4), 283-285

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Cigali B.S., C. Bozer ve E. Uluçam, “The evaluation of ground reaction force (GRF) graphics acquired during some daily activities”. Acta Morphologica et Anthropologica. 13, 185-188.
  • Bozer C., B.S. Cigali ve E. Uluçam, “Kinetic evaluation of some daily activities”. Acta Morphologica et Anthropologica.;13, 181-184
  • Taşkınalp O,, E. Uluçam ve C. Bozer, “The Proportions Of Upper Extremity in Turkish Men”. Acta Morphologica and Anthropologica. 10, 171-175.
  • Bozer C, E. Uluçam ve T. Kutoğlu, “A Case of Originated High Superficial Ulnar Artery”. Trakia Journal of Sciences. 2(3), 70-73.

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler (Proceedings)

  • N. occipitalis major'un mikrocerrahi dekompresyonu/eksizyonu için tespitinde anatomik buluş noktaları (Ekim 2016)
  • Ayaktaki mm. lumbricales'in innervasyon paterni (Eylül 2015)
  • Türk yetişkin kadın ve erkeklerinde sternum uzunluğunun üst ekstremite ve bölümlerinin uzunluğuna oranları (Haziran 2015)
  • O. TASKINALP, C. BOZER, A. YILMAZ, The proportion of the sternal length to the length of upper extremity and its parts in Turkish adult females and males, XXII National Congress of the Bulgarian Anatomical Society with International Participation, vol. 57, no. 2, pp. 24-24, Plovdiv-BULGARISTAN
  • O. TASKINALP, C. BOZER, A. YILMAZ, The proportion of the sternal length to the length of upper extremity and its parts in Turkish adult females and males, XXII National Congress of the Bulgarian Anatomical Society with International Participation, vol. 57, no. 2, pp. 24-24, Plovdiv-BULGARISTAN
  • Trigeminoservikal kompleks ve baş ağrılarında kullanılan akupunktur noktalarına nöroanatomik bakış. (Haziran 2014)
  • Vulvar vestibulit tedavisinde nöral terapi, olgu sunumu (Mayıs 2014)
  • Nöral terapi ile diyabetik ayak tedavisi, olgu sunumu (Mayıs 2014)
  • Karın ağrısında nöral terapi, olgu sunumu (Mayıs 2014)
  • Bozucu alan kaynaklı baş dönmesinde nöral terapi, olgu sunumu (Mayıs 2014)
  • Nöroimmunoloji ve anatomi (Mayıs 2014)
  • M. palmaris longus'un varlığının tahmininde kullanılan dokuz testin gözlemciler arası ve gözlemcinin kendi içinde güvenirliği (Haziran 2012)
  • Taşkınalp O., C. Bozer ve A. Yılmaz, “The influence of Leonardo Da Vinci on the progress of anatomy”. XIXth International Congress of The Bulgarian Anatomical Society With International Participation, 29-31 Mayıs, Özet Kitabı, 92, Plevne-Bulgaristan,
  • Bozer C., E. Uluçam ve A.Yılmaz, “Bilateral arterial variations in axillary region”. J Biomed Clin Res. Suppl. 1,Vol.2(1), 169-171.

Uluslararası Konferans ve Sempozyumlar

  • GENÇ ERİŞKİN TÜRKLERDE AKUPUNKTUR NOKTALARININ TESPİTİNDE KULLANILAN İKİ YÖNTEMİN KARŞILAŞTIRILMASI (Mayıs 2016)
  • AKUPUNKTUR MERİDYENLERİ VE NOKTALARININ TEMELİNDE FASYA ANATOMİSİ Mİ YATIYOR? (Mayıs 2016)
  • Taskinalp O., Sinav A., Cigali BS., Kutoglu T., Ulucam E., Yilmaz A., Cikmaz S., Bozer C. İKİ ÜLKE, BİR ANATOMİST, 50 YEARS OF THE DEPARTMENT OF ANATOMY, HISTOLOGY AND EMBRYOLOGY" MEDICAL UNIVERSITY - VARNA, BULGARİSTAN (Kasım 2012)

Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • C. BOZER, Anatomi Atlasi, Uluslararasi, Basim Türü: Basili, TÜRKIYE-Ankara, ISBN9786053552437, Palme Yayinevi, 20151. Basim
  • C. BOZER, Anatomi Atlasi, Uluslararasi, Basim Türü: Basili, TÜRKIYE-Ankara, ISBN9786053552437, Palme Yayinevi, 20151. Basim
  • C. BOZER, Netter in Klinik Anatomisi, Uluslararasi, Basim Türü: Basili, TÜRKIYE-Ankara, ISBN9786053550747, Palme Yayincilik, 20132. Basim

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

  • Kurt C, Göy DF, Özden G, Barutçu Ö, Bozer C. Enterik sinir sistemi: derleme. TMSJ. 2015;3:31-7. (Ocak 2015)
  • C. KURT, F. D. GÖY, G. ÖZDEN, Ö. BARUTÇU, C. BOZER, Enteric nervous system A review, Turkish Medical Student Journal, vol. 1, no. 3, pp. 31-37, Edirne-TÜRKIYE, 1, 2015
  • C. KURT, F. D. GÖY, G. ÖZDEN, Ö. BARUTÇU, C. BOZER, Enteric nervous system A review, Turkish Medical Student Journal, vol. 1, no. 3, pp. 31-37, Edirne-TÜRKIYE, 1, 2015
  • Bozer C. ve R. Mesut, “Asia Minor: The Birthlands Of Philosophy, Science, Medicine And Anatomy”. Turkiye Klinikleri J Med Ethics. 16, 29-35.

Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

  • Nucleus spinalis nervi trigemini ve kulak kepçesi ile ilişkisi (Eylül 2016)
  • Hapşırmanın nöroanatomik mekanizmaları (Eylül 2016)
  • Nöral Terapi (Mart 2016)
  • Tamamlayıcı Tıpta Anatomi Eğitimi (Eylül 2014)

Ulusal Konferans ve Sempozyumlar

  • 1. Mestder Kongresi / Yüz ve Vücut Mühendisliği - 10. Oturum/26 Kasım 2016 - 14:00-15:30 (Kasım 2016)
  • Medikal Estetikte Önemli Anatomik Alanlar (Kasım 2016)
  • Klinik Paranazal Sinus Anatomisi (Mayıs 2016)

Yazılan Ulusal Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler

  • Anatomi Atlası
  • Netter'in Klinik Anatomisi
  • İnsan Anatomisi Renkli Atlası, Cilt 3, Nöroanatomi
  • İnsan Anatomisi Renkli Atlası, Cilt 2, İç Organlar

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri

  • Vücut akupunktur noktalarının tespitinde kullanılan cun ölçüm sisteminin genç erişkin Türk bireylerde değerlendirilmesi

Üye Olunan Kurum ve Kuruluşlar

  • Bilimsel Nöralterapi ve Regülasyon Derneği
  • Türk Anatomi ve Klinik Anatomi Derneği

Editörlük / Yayınlama

  • Journal of Medical Case Reports (Ocak 2016)
  • Trends Journal of Sciences Research http://www.tjsr.org/EditorialBoard.html (Ocak 2016)
  • Open Access Case Reports http://www.oapublishinglondon.com/oa-case-reports/editorial-board/ (Ocak 2016)
  • Open Access Anatomy http://www.oapublishinglondon.com/oa-anatomy/editorial-board/ (Ocak 2016)
  • Journal Of Medical Case Reports http://www.jmedicalcasereports.com/about/edboard (Ocak 2015)
  • Journal Of Medical Case Reports http://www.jmedicalcasereports.com/about/edboard (Ocak 2014)
  • Open Access Anatomy http://www.oapublishinglondon.com/oa-anatomy/editorial-board/ (Ocak 2013)
  • Open Access Case Reports http://www.oapublishinglondon.com/oa-case-reports/editorial-board/ (Ocak 2013)

Yapılan Hakemlikler

  • Microsurgery training: Does it improve surgical skills? (Aralık 2016)
  • Journal of Surgery http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/paperinfo.aspx?journalid=253&doi=10.11648/j.js.20140206.13 Suture suspension brow-lifting: The Minitac system (Aralık 2014)
  • Science Journal of Public Health Factors Associated with Visceral Leishmaniasis Infection in North Gondar Zone, Amhara Region, North West Ethiopia, Case Control Study http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/paperinfo.aspx?journalid=251&doi=10.11648/j.sjph.20140206.20 (Ekim 2014)
  • Journal of Surgery http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/paperinfo.aspx?journalid=253&doi=10.11648/j.js.20140205.13 A Rare Variation in Facial Artery and Its Implications in Facial Surgery: Case Report (Eylül 2014)
  • British Journal of Medicine and Medical Research http://www.sciencedomain.org/review-history.php?iid=455&id=12?iframe=trueAmin&aid=3896 (Ocak 2014)
  • Science Journal of Public Health http://www.sciencepublishinggroup.com/journal/peerreviewers.aspx?journalid=251 (Ocak 2014)

Projeler

  • TIP EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DERSLERİN ANATOMİK MODELLER İLE DESTEKLENMESİ (Ekim 2013)

Sertifikalar

  • Akupunktur Tedavisi Uygulama Sertifikası (Nisan 2014)

Diğer

  • Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Anatomi AD, Farabi Birim Koordinatörü (Haziran 2013)

» Verdiği Dersler

Üst Tarafın İşlevsel Anatomisi

  • DERS TANIMI

     

     

    Ders

    Kodu

    Yarıyıl

    T+U Saat

    Kredi

    AKTS

    Üst Tarafın

    İşlevsel Anatomisi

     

    4

    20+20

    4

    4

     

     

    Ön Koşul Dersleri: 4. Kurul Anatomi derslerini almış olmak                      Önerilen öğrenci sayısı: 40

     

     

     

    Dersin Dili

    Türkçe 

    Dersin Türü

    Seçmeli 

    Dersin Koordinatörü

    Yrd. Doç. Dr. Cüneyt BOZER 

    Dersi Verenler

    Yrd. Doç. Dr. Cüneyt BOZER

    Dersin

    Yardımcıları

     Araş. Gör. Dr. Muhammed PARLAK, Araş. Gör. Dr. Didem DÖNMEZ

    Dersin Amacı

    Öğrencileri, ileride karşılaşılabilecek nörolojik ve mekanik bozukluklar açısından üst tarafın bölgesel anatomisi, üst tarafın vücudun diğer bölgeleriyle ilişkileri konusunda bilgilendirmek

     

     

    Dersin

    Öğrenme

    Çıktıları

    1-Üst tarafın yapısı, destek mekanizmaları ve hareketlerini öğrenecek

    2-Üst taraf kaslarının omuz, dirsek, el bileği ve parmaklara katkılarını öğrenecek

    3-Farklı üst taraf hareketlerinde meydana gelen kas etkilerinin farklarını açıklayabilecek

    4- Omuz, dirsek, el bileği ve elde en sık karşılaşılan sakatlanmaları açıklayabilecek

    5- Üst taraf için bir dizi güçlendirme ve esnetme egzersizleri geliştirebilecek

    6-Günlük yaşamda gerçekleşen bazı hareketlerde (sandalyeden destekli kalkma, yüzme, fırlatma vb.) görev alan kasların etkilerini açıklayabilecek

     

     

     

     

     

    Dersin İçeriği

    Üst tarafın anatomik yapısı, biyomekaniği, sık karşılaşılan sakatlıkları ve egzersizleri

     

     

     

    DERS AKIŞI

     

     

    Hafta

    Konular

    Ön Hazırlık

    Dokümanlar

    1

    Biyomekaniğin temel ilkeleri

     

     

    1

    Üst taraf eklemlerine etki eden

    kuvvetler ve momentler

     

     

    1

    El ve el bileği bölgesel anatomisi

     

     

    1

    Önkol bölgesel anatomisi

     

     

    1

    Kol bölgesel anatomisi

     

     

    1

    Omuz bölgesel anatomisi

     

     

    2

    El ve el bileğinin hareketleri ve

    sakatlanma olasılıkları

     

     

    2

    Dirsek ekleminde meydana gelen

    hareketler ve sakatlanma

    olasılıkları

     

     

    2

    Omuz bölgesinin hareketleri ve

    sakatlanma olasılıkları

     

     

    2

    Üst taraf kaslarının spor becerilerine ve hareketlerine katkıları

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    KAYNAKLAR

     

     

    Ders Notu

    Dersi veren öğretim üyeleri tarafından verilecektir. 

    Diğer Kaynaklar

     

     

     

    MATERYAL PAYLAŞIMI

     

     

    Dökümanlar

    Ders notu

     

     

     

     

     

     

    Ödevler

    1. 1.     Disseke ettiği omuz eklemi üzerinde etki eden kuvvetlerin çözümlemesi ve hareketlerinin gösterilmesi
    2. 2.     Disseke ettiği dirsek ve el bileği eklemleri üzerinde etki eden kuvvetlerin çözümlemesi ve hareketlerinin

    gösterilmesi

     

    Sınavlar

    Staj dönemi sonu yazılı ve uygulama sınavları

     

    DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI

     

     

    No

    Program Öğrenme Çıktıları

    Katkı Düzeyi

    1

    2

    3

    4

    5

     

     

     

     

    1

    Vücudun tüm organ ve sistemlerinin yapılarını, normal işleyişini ve görevlerini bilir.

     

     

     

     

    X

    2

    Temel tıp kavramlarını anlama, bilgileri güncelleme ile ilgili temel noktalar hakkında bilgi sahibidir.

     

     

     

    X

     

    3

    Hastalıkların nedenlerini sistematik biçimde tanımlar ve korunma yöntemlerini bilir.

     

     

     

     

    X

    4

    Hastalıklar hakkında tanı koyabilme becerisine ve ayırıcı tanı yapma bilgisine sahiptir.

     

     

     

     

    X

    5

    İnsan sağlığını olumsuz etkileyecek ekonomik, psikolojik, sosyal, çevresel ve kültürel etmenleri tanımlar.

     

     

     

     

     

    6

    Hastalık durumunda vücudun ve organ sistemlerinin yapı ve işlevsel değişikliklerini tanımlar.

     

     

     

    X

     

    7

    Toplumda sık görülen hastalıkları epidemiyolojik olarak tanımlar.

     

     

     

     

    X

    8

    Hastanın yaşadığı klinik problemleri çözebilmek için akılcı sonuçlar üretir.

     

     

     

     

    X

    9

    Yaşamı tehdit eden hastalıkları tanımlar, uygun ilk tedavilerini yapar ve gerekli hallerde üst kademeye yönlendirir.

     

     

     

     

    X

    10

    Hekimlik uygulaması ile ilgili temel yasal kurallarını bilir ve uygular.

     

     

     

    X

     

    11

    Hekimlik sanatının etik kavram ve ilkelerini bilir ve toplum yararına uygun şekilde uygular.

     

     

     

     

    X

    12

    Hastanın anamnezini alır, fizik muayenesini yapar.

     

     

     

     

    X

     

    Hastalıklar ile ilgili acil girişimleri yapma ve tedavi edebilme becerisine sahiptir.

     

     

     

     

     

    14

    İnsan ve hasta haklarına saygılı olur, hasta bilgilerinin gizliliği ilkesini temel olarak uygular.

     

     

     

     

    X

    15

    Hasta ve hekim arasındaki ilişkilerde insancıl, dürüst ve güvenilir olur.

     

     

    X

     

     

    16

    Hastalar, hasta aileleri, meslektaşlar ve ilgili diğer kişilerle yazılı ve sözlü olarak etkili iletişim kurar.

     

     

    X

     

     

    17

    Bilimsel ve teknolojik gelişmeler, mesleki uygulamalardaki değişimlere ve toplum gereksinimlerine yanıt verebilmek için temel araştırma yöntemlerini öğrenir.

     

     

    X

     

     

    18

    Yaşam boyu öğrenmenin önemini kavrar ve benimser.

     

     

     X

     

     

    19

    Sağlık alanındaki akademik ve mesleki metinleri anlayabilir, bilimsel bilgiyi değerlendirir, eleştirel ve bilimsel düşünme yöntemlerini kullanır.

     

    X

     

     

     

    20

    Sağlık alanındaki araştırılan konularla ilgili veri tabanlarına ulaşır, bilginin analizi ve yorumlamasını yapabilir.

     

    X

     

     

     

    21

    Hayat boyu öğrenimin önemini kavrama ve uygulama becerisine sahiptir.

     

     

     X

     

     

     

     

     

     

    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

     

     

    YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI

    SAYISI

    KATKI YÜZDESİ

    Devam

    10 gün

    50

    Uygulama

    5 gün (gelmek zorunludur)

    50

    Toplam

    10 gün

    100

    Yıl içinin Başarıya Oranı

     

     

    Finalin Başarıya Oranı

     

    100

    Toplam

     

    100

     

     

     

    DERS KATEGORİSİ

     

     

     

     

    72-Sağlık                                                                                                           100

     

     

     

     

    AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

     

     

    Etkinlik

    SAYISI

    Süresi(Saat)

    Toplam İş Yükü(Saat)

    Ders Süresi

    10

    2

    20

    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)

    1

    20

    20

    Laboratuar/Uygulama

    10

    2

    20

    Sunum / Seminer Hazırlama

    1

    20

    20

    Ödev

    2

    15

    30

    Sınav Hazırlığı

    1

    10

    10

    Yarıyıl Sonu Sınavı

    1

    1

    1

    Toplam İş Yükü(Saat)

     

     

    121

    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)

     

     

    4

    Dersin AKTS Kredisi

     

     

    4